آخرین وضعیت مسکن‌های احداثی کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه آخرین وضعیت مسکن‌های احداثی کمیته امداد در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه را به دنبال زلزله شب گذشته تشریح کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه محسن رخصی قائم مقام کمیته امداد استان کرمانشاه با اشاره به احداث حدود ۲۸۰۰ واحد احداثی از سوی کمیته امداد در مناطق زلزله زده به دنبال زلزله سال گذشته گفت : هیچ کدام از واحد‌های احداثی کمیته امداد چه در مناطق شهری و چه در مناطق روستایی به ویژه مناطق قصر شیرین، سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، جوانرود و گیلان غرب، حتی به شکل جزئی نیز آسیب ندیده‌اند.

وی گفت : با این وجود واحد‌هایی که از قبل تعمیراتی بودند یا بازسازی نشده بودند، آسیب‌هایی دیده‌اند، اما واحد‌های احداثی جدید سالم هستند و طی بازدیدی که امروز از این مناطق به ویژه روستا‌های نزدیک کانون زلزله و قصر شیرین داشتم شاهد این هستم که خانواده‌ها سالم هستند و در خانه‌هایشان به سر می‌برند.

قائم مقام کمیته امداد با بیان اینکه مردم در حال حاضر آرام‌تر شده‌اند و اضطرابشان کاهش یافته است، تصریح کرد: شوک حاصل از زلزله قبلی در این زلزله کمتر بود و آرامش در منطقه حاکم است. به زودی نیز خانه‌های آسیب‌دیده تعمیر خواهند شد. در مورد خانه‌های تعمیری آسیب دیده نیز در حال جمع آوری اطلاعات هستیم و وضعیت نهایی این خانه‌ها و مددجویان نیز طی دو تا سه روز آینده با هماهنگی بنیاد مسکن اعلام خواهد شد .

 

 

انتهای پیام/د

هیچ کدام از واحد‌های احداثی کمیته امداد آسیب ندیده‌اند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار