بازدید مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه از مناطق زلزله زده

در پی وقوع زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه ضمن بازدید از مناطق زلزله زده، توصیه‌های لازم را به منظور آمادگی هر چه بیشتر تیم‌های اعزامی به این مناطق داشتند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه قبادیان مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه گفت : با توجه به زیر ساخت‌های مناسب، درزمان وقوع زلزله دیشب هیچ گونه قطعی ارتباط در شبکه وجود نداشته و در حال حاضر نیز تمامی نقاط استان از ارتباط مخابراتی مناسب و مطلوب برخوردار می‌باشد. 

وی گفت : تعداد ۹ اکیپ فنی و مجهز به دیزل ژنراتور‌های پرتابل و باطری و سایر قطعات یدکی مورد نیاز سایت‌های تلفن همراه اول نیز در همان لحظات اولیه بعد از وقوع زلزله تجهیز و به منطقه اعزام شدند.

قبادیان افزود : علاوه بر این به منظور مدیریت ترافیک شبکه همراه اول، ظرفیت کانال‌های ترافیکی۱۷۶ سایت ۲G و ۱۲۴ سایت ۳G به کمک همکاران بهینه سازی دو برابری شد.

وی افزود: تیم‌های اعزامی مخابرات کرمانشاه به مناطق زلزله زده اعزام و در حالت آماده باش، آماده ارائه هر گونه خدمات ارتباطی می‌باشند.

مدیر مخابرات منطقه کرمانشاه در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که به ریاست استاندار و با حضور رییس سازمان مدیریت بحران کشور و دیگر مسئولین استان در شهرستان قصرشیرین برگزار گردید حضور یافت و سپس به جهت بازدید میدانی از کانون زلزله شب گذشته (روستای چم امام حسن شهرستان قصرشیرین) عزیمت نمود .

 

 

انتهای پیام/د

هیچ گونه قطعی ارتباط در شبکه تلفن همراه وجود نداشته است

 

برچسب ها: مخابرات ، زلزله
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار