احداث بیمارستان هزار تختخوابی در اردبیل کلید خورد

استاندار اردبیل گفت: توافق نامه احداث بیمارستان هزار تختخوابی اردبیل بین استانداری اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء امضاء شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با بیان اینکه   توافق نامه احداث بیمارستان 1000 تختخوابی اردبیل بین استانداری اردبیل، دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء امضاء شد، گفت: براساس این توافق نامه طراحی بیمارستان ظرف مدت 4 ماه به انجام برسد و عملیات تجهیز کارگاه پروژه هم از دو هفته دیگر آغاز می شود.

اکبر بهنام جو در بخش دیگر سخنانش گفت: 30 درصد از هزینه های پروژه از اعتبارات دولتی و 70 درصد آن هم از محل واگذاری اراضی خواهد بود.

وی افزود: با اجرای این طرح و همچنین  بیمارستان 150 تختخوابی که توسط بخش خصوصی اجرا می شود؛ کمبود تخت های بیمارستانی در استان جبران خواهد شد و این پروژه حداکثر تا 3 سال آینده به بهره برداری می رسد.

گفتنی است، مدیرعامل طرح جامع و مدیرعامل گروه تخصصی شهید رجایی وابسته به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء از محل درنظرگرفته شده برای احداث بیمارستان بازدید کردند.

انتهای پیام/ح

احداث بیمارستان 1000 تختخوابی در اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.