شناسایی 6 واحد متخلف عرضه کننده گوشت قرمز تنظیم بازار در استان

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از شناسایی 6 واحد متخلف عرضه کننده گوشت قرمز منجمد وارداتی تنظیم بازار در استان خبر داد.

 تهوری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: با توجه به ضرورت بهره مندی مناسب و بهینه متقاضیان خرید گوشت قرمز منجمد وارداتی تنظیم بازار، بازرسان سازمان در مدت زمان توزیع، اقدام به بازرسی و بازدید از تمامی مراکز فروشگاهی و عوامل توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار نموده که در این راستا با واحدهای متخلف برخورد قانونی صورت گرفت.
 
وی با بیان اینکه تخلف این واحدها گران فروشی و عرضه و خرید خارج از شبکه بوده است افزود: پرونده تخلف این واحدها به ارزش 95 میلیون و 600 هزار و 333 ریال تشکیل و جهت طی مراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.
 
تهوری اظهار کرد: قیمت فروش گوشت گوساله منجمد وارداتی برای مصرف کننده نهایی به ازای هر کیلوگرم 29 هزار و 500 تومان می باشد که عاملین توزیع موظف به عرضه گوشت مطابق با قیمت های مصوب هستند و هرگونه فروش به غیر از مصارف مردمی و خارج از شبکه و بالاتر از قیمت مصوب تخلف محسوب می گردد.
 
معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در پایان گفت: تمامی هم استانی های گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلف در توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار، مراتب را از طریق ستاد خبری 124 اعلام تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار می گیرد.
 
انتهای پیام / ط آ
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار