نجات ۲۱ کوهنورد گرفتار در کوه‌های تسوج

رئیس جمعیت هلال احمر تسوج گفت: ۲۱ زن و مرد عضو یک گروه کوهنوردی که در ارتفاعات کوه‌های الماس گرفتار شده بودند، توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، داغستانی رئیس جمعیت هلال احمر تسوج در گفتگو با خبرنگاران گفت: روز جمعه ساعت ۱۷:۲۹ دقیقه به دنبال تماس با نجاتگران پایگاه امداد و نجات شهید حسینی سه راهی تیل و اعلام گرفتاری اعضای یک گروه کوهنوردی در ارتفاعات کوه‌های روستای الماس بخش تسوج و مصدومیت ۲ نفر از آنان، ۲ تیم امداد کوهستان به همراه مسئول امداد و نجات با یک دستگاه آمبولانس، یک دستگاه خودرو وانت و ست نجات کوهستان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از بررسی و ارزیابی اولیه، تیم‌های اعزامی اعلام کردند یکی از ۲ مصدوم، مرد ۶۱ ساله‌ای است که به علت سقوط از ارتفاع با شکستگی و خونریزی زانوی پای راست مواجه بوده و مصدوم دوم نیز زن میان سالی است که پس از برخورد با زمین با خراشیدگی دست و سر مواجهه شده است.

داغستانی علت مصدومیت ۲ نفر را بی احتیاطی، تاریکی هوا و خیس بودن زمین اعلام کرد و گفت: هر ۲ مصدوم پس از انجام اقدامات اولیه امدادی به همراه بقیه اعضا گروه گرفتار شده به پائین کوه انتقال و مصدومان نیز به درمانگاه تسوج جهت درمان تکمیلی انتقال یافتند.

 

انتهای پیام/ش

انتقال دو مصدوم گروه کوهنوردی گرفتار در کوه های تسوج  به درمانگاه

برچسب ها: هلال احمر ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.