با حکم رئیس فدراسیون بسکتبال:

برکناری رئیس هیات بسکتبال کردستان/قریشی جایگزین استادنوروزی شد

با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و با حکم رئیس فدراسیون، سید صباح قریشی به عنوان سرپرست هیات بسکتبال کردستان منصوب شد.

برکناری رئیس هیات بسکتبال کردستان/قریشی جایگزین استادنوروزی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، بعد از حواشی متعدد و با پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان کردستان و با صدور حکمی از سوی رئیس فدراسیون، سید صباح قریشی به عنوان سرپرست هیات بسکتبال کردستان منصوب و معرفی شد.

ایرج استاد نوروزی که ششم دی ماه سال ۹۵ به عنوان رئیس هیات بسکتبال کردستان انتخاب شده بود، در مدت زمان کمتر دو سال از ریاست این هیات برکنار شد تا هیات استان روز‌های جدیدی را تجربه کند.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با همراهی شماری از پیشکسوتان بسکتبال این استان از یکی دو ماه گذشته تاکنون انتقادات شدیدی را متوجه رئیس هیات بسکتبال کردستان کرده بودند، که در نهایت این انتقادات باعث برکناری رئیس سابق این هیات شد.

صباح قریشی مدیرکل بهزیستی استان کردستان است که پیش از این رئیس هیات جانبازان و معلولان استان بوده و قرار است بعد از این سرپرست هیات بسکتبال کردستان باشد.

کردستان در سال‌های نه چندان دور گذشته یکی از قطب‌های اصلی بسکتبال کشور بود که طی دو سال اخیر و به دلیل عملکرد ضعیف هیات، این جایگاه را از دست داده و تنها نام آن را یدک می‌کشد.

انتهای پیام/ز

قریشی جایگزین استادنوروزی  در هیات بسکتبال کردستان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.