مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد

اعلام مهلت نام نویسی برای دریافت کارت سوخت المثنی

آخرین مهلت نام نویسی برای دریافت کارت سوخت المثنی ۲۴ آذرماه اعلام شد.

اعلام مهلت نام نویسی برای دریافت کارت سوخت المثنیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ،مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه وبویراحمد گفت:صاحبان خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که به هر دلیلی کارت سوخت ندارند برای دریافت المثنی تا مهلت تعیین شده اقدام کنند.

لطف الله مسعودی افزود:این افراد می‌توانند با به همراه داشتن مدارک لازم به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰، وب سایت خدمات دولت همراه به آدرس اینترنتی MOB.GOV.IR و یا دریافت و نصب اپلیکیشن دولت همراه از طریق تلفن همراه برای دریافت کارت سوخت المثنی نام نویسی کنند.

وی گفت:این افراد همچنین می‌توانند از طریق کد دستوری (#4*) اقدام کنند.

مسعودی داشتن سیم کارت همراه به نام مالک خودرو و یا موتورسیکلت را الزامی بیان کرد و گفت:در غیر این صورت برای ثبت نام باید به دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ مراجعه کرد.

وی با بیان اینکه در صورت فوت مالک خودرو و نداشتن تغییر مالکیت باید پس از انحصار وراثت، از طریق دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ اقدام کرد افزود:آن دسته از مالکان خودرو و موتورسیکلت قولنامه‌ای برای ثبت نام این کارت باید با ارائه اسناد قطعی نقل و انتقال در دفاتر پلیس به اضافه ۱۰ نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

مسعودی با بیان اینکه امکان بازیابی برای کسانی که رمز کارت سوخت خود را فراموش کرده اند فراهم شده است ادامه داد:این دسته از افراد نیازی به ثبت نام مجدد برای دریافت کارت سوخت المثنی ندارند و باید با وارد کردن چهار رقم آخر کد ملی کارت سوخت خود را فعال کنند.

 انتهای پیام/غ

اقدام برای دریافت کارت سوخت 

برچسب ها: بنزین ، شرکت ملی نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.