آغاز به کار احداث فاز یک بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین

احداث فاز یک بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین امروزبه پیمانکار پروژه تحویل داده شد.

علی فرخ زاد معاون عمرانی استاندار قزوین در مراسم تحویل طرح به پیمانکار و در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ گفت: بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین در زمینی به مساحت هشت و دو دهم هکتار در منطقه‌ای باقابلیت دسترسی آسان احداث خواهد شد.

وی هزینه ساخت این بیمارستان را ۲۰۰ میلیارد تومان بیان کرد و افزود برای تجهیزآن هم ۲۰۰ میلیارد تومان دیگر هزینه خواهد شد.

به گفته معاون عمرانی استاندارقزوین، بخشی از هزینه ساخت این مرکز از طریق تسهیلات خارجی کم‌بهره و بخشی هم از منابع داخلی و وزارت بهداشت تامین خواهد شد.

دکتر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی قزوین هم میزان استاندارد تخت بیمارستانی را دو و ۶ دهم به ازای هر هزار نفر بیان کرد کرد و گفت: با افتتاح این بیمارستان سرانه تخت بیمارستانی از یک و سه دهم تخت به دو تخت برای هر هزار نفر خواهد رسید.

مهرام همچنین گفت:: با احداث بیمارستان هزار تختخوابی بخش خصوصی در قزوین و بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی نیمه‌تمام الوند، مشکلات کمبود تخت‌های بیمارستانی در آینده‌ای نزدیک برطرف خواهد شد.

احمدی مسئول پروژه بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی قزوین هم گفت: این طرح در فاز یک شامل احداث فونداسیون با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان آغاز شده و پیش بینی می‌شود در مدت دو سال به اتمام برسد.

وی افزود: فاز تکمیلی بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی هم ۲ سال پیش بینی شده است.

 ۱۶ بیمارستان خصوصی، دولتی و خیریه با هزار ۸۸۰ تخت خواب به مردم خدمات درمانی ارائه می‌کنند.
انتهای پیام/.



تحویل فاز یک بیمارستان 700 تختخوابی قزوین  به پیمانکار 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار