رویت یوفوی عجیب در ساحل دریا! +فیلم

یک ماهیگیر محلی هنگامی که شب هنگام در ساحل دریا مشغول ماهیگیری بود ناگهان متوجه حضور یک یوفو در چند صد متری خود در آسمان شد.

رویت یوفوی عجیب در ساحل دریا! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رویت یک یوفو یا شی پرنده ناشناس را در سواحل ایالت کارولینای شمالی آمریکا به تصویر می کشد. یک ماهیگیر محلی هنگامی که شب هنگام در ساحل دریا مشغول ماهیگیری بود ناگهان متوجه حضور این یوفو درخشان در چند صد متری خود در آسمان شد.

این ماهیگیر که هویتش مشخص نشده است بلافاصله با کمک دوربین تلفن همراهش ویدئویی از این یوفوی درخشان تهیه کرد. در ویدئویی که توسط این ماهیگیر تهیه شده است این یوفو را در حالی که دارای چند چراغ درخشان است در نزدیکی ساحل و شناور بر روی آب دریا نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود لحظاتی بعد یک شی درخشان دیگر در فاصله چند متری و بر روی یوفوی اول قرار می گیرد.

این ویدئو ابتدا در یوتیوب منتشر شد. انتشار دهنده این ویدئو که ظاهرا خود ماهیگیر بود در توضیح این ویدئو نوشت : " در عصر 20 نوامبر در یکی از سواحل کارولینای شمالی مشغول ماهیگیری بودم که این نور درخشان و مرموز را در نزدیکی ساحل مشاهده کردم. یک شی پرنده که این نورها از آن ساطع می شد بر روی ساحل شناور بود. حدود 20 دقیقه این شی کاملا از من دور شد اما دوباره به موقعیت اول بازگشت و سپس در حالی که دو چراغ دیگر در چند متری بالای آن روشن بود در چند صد متری من قرار گرفت."

انتشار به لحظه ویدئو در یوتیوب با واکنش برخی از کاربران نیز همراه بود. در حالی که برخی از کاربران یوتیوب آن را گاز طبیعی در حال سوختن دانستند برخی دیگر حیرت خود را از دیدن این ویدئو ابراز کردند. یکی از کاربران در کامنتی نوشت : " این ماهیگیر خیلی خوش شانس بود که توسط فرازمینی ها ربوده نشد."

انتهای پیام/

شگفتی ماهیگیر از رویت یوفو در ساحل آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار