حماقت عجیب سارق در داخل طلافروشی! +فیلم

سارق جوان اندونزیایی با حماقت عجیبش حین سرقت از یک جواهرفروشی سوژه رسانه ها شد.

حماقت عجیب سارق در داخل طلافروشی! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است احمق ترین سارق طلافروشی جهان را در کشور تایلند به تصویر می کشد. این سارق جوان که با ورود به داخل یک جواهرفروشی قصد سرقت یک عدد گردنبند طلا را داشت به راحتی توسط صاحب طلافروشی دستگیر و تحویل پلیس داده شد.

بنا به گزارش رسانه های محلی تایلند " سوفاچای پانتونگ" 27 ساله در تاریخ 30 نوامبر سال 2018 وارد یک طلافروشی در منطقه "چوبوری" تایلند شد. این مرد جوان پس از بازدید از ویترین طلافروشی یک گردنبند را انتخاب کرد و از صاحب مغازه خواست تا آن را به او نشان بدهد. صاحب مغازه نیز این گردنبند را که معادل حدود 600 دلار ارزش داشت از داخل ویترین خارج و تحویل مرد سارق داد.

پس از گذشت چند لحظه این سارق در حالی که وانمود می کرد در حال بازدید و امتحان گردنبند است آن را به داخل گردن خود انداخت و سپس چند قدم به درب نزدیک شد. او سپس ناگهان رو به درب خروجی برگشت و شروع به دویدن به سمت درب کرد. این در حالی بود که صاحب مغازه بدون هیچ نگرانی و با خونسردی کامل نظاره گر سارق جوان بود. ظاهرا این فروشنده باهوش از ابتدا با دیدن حرکات سارق جوان به او مشکوک شده و پس از ورود سارق به داخل مغازه فروشنده با فشار دادن دکمه پشت کانتر اقدام به قفل کردن درب ورودی طلافروشی کرده بود.

در ادامه تلاش سارق جوان برای خارج شدن از جواهرفروشی بی نتیجه ماند و او به ناچار با خارج کردن گردنبند از گردنش آن را تحویل فروشنده داد. اما این تمام ماجرا نبود. لحظاتی بعد پلیس محلی تایلند در صحنه حادثه حاضر شد و اقدام به دستگیری سارق جوان کرد. در ویدئویی که منتشر شده است لحظه ورود سارق به داخل جواهرفروشی تا خروج او به همراه مامور پلیس را در حالی که دستبند به دستانش بسته شده است نشان می دهد.

انتهای پیام/

احمق ترین سارق جواهرفروشی در تایلند!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار