حمله مار پیتون ۹ متری به ماهیگیر! +فیلم

ماهیگیر اندونزیایی که از قسمت قوزک پا توسط یک مار پیتون غول پیکر گرفتار شده بود با خوش شانسی از خطر حتمی مرگ گریخت.

حمله مار پیتون غول پیکر  9 متری به ماهیگیر! + فیلم//به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ماهیگیر اندونزیایی که از قسمت قوزک پا توسط یک مار پیتون 9 متری گرفتار شده بود با خوش شانسی از خطر حتمی مرگ گریخت. این ماهیگیر که ابتدا با دیدن این مار آن را یک کنده تصور کرده بود پس از نزدیک شدن به آن ناگهان غافلگیر و متوجه شد در دام یک مار پیتون غول پیکر گرفتار شده است. مار پیتون پس از دیدن این طعمه بزرگ بلافاصله به سمت مرد ماهیگیر حمله ور شد و تلاش کرد با پیچیدن به دور قوزک پا او را در کنترل خود درآورد.

در حالی که جدال مرد ماهیگیر با این مار غول پیکر ادامه داشت دوستان ماهیگیر از راه رسیدند و تلاش کردند تا جان او را نجات دهند. در ویدئویی که منتشر شده است تلاش این مردان را برای مهار مار پیتون که حدود 100 کیلوگرم وزن داشت به تصویر می کشد. در ادامه آنها با تلاشی طاقت فرسا موفق به جدا کردن مار از بدن مرد ماهیگیر شدند.

این مرد ماهیگیر که هویتش " تان گالوآنگ" اعلام شده است در مورد این حادثه گفت : " من ابتدا متوجه این مار نشدم. من ابتدا تصور کردم یک کنده باشد و از روی آن رد شدم. اما ناگهان شوکه شدم. شانس آوردم دوستانم در همان حوالی بودند و به کمک من آمدند. این مار به دور پای من پیچیده بود. ما در جستجوی ماهی بودیم اما این مار غول پیکر را شکار کردیم. اعتقاد مذهبی من اجازه خوردن مار را به من نمی دهد و به همین دلیل ما نمی توانیم از این مار غذا تهیه کنیم."

این مار به دهکده ای در منطقه " پادانگ پرایمن" منتقل و پس از چند روز تحویل مسئولان حیات وحش محلی اندونزی داده شد. گفتنی است؛ مار پیتون مشبک یا (Python Reticulatus) که تا حدود 10 متر رشد می کند بزرگترین مار در جهان به شمار می رود.

 

انتهای پیام/

ماهیگیر خوش شانس از حمله پیتون غول پیکر جان سالم بدربرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ارشیا
۲۱:۰۳ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰
کاش میخوردش
آخرین اخبار