مهیار علیزاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«خط سوم» سخت ترین اجرای عمرم است

مهیار علیزاده آهنگساز گفت: کنسرت نمایش «خط سوم»سخت‌ترین اجرای عمرم است و برنامه ریزی مفصلی برای آن کرده ام.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، پرفورمنس «خط سوم»،درباره شخصیت مولوی با تمرکز و محوریت دخترش کیمیا خاتون (که همسر شمس بوده) با ارکستر بزرگ یکشنبه ۱۸ آذر در تالار وحدت اجرا می‌ شود. ۱۱ بازیگر در این کنسرت نمایش ایفای نقش می‌کنند که بازیگر نقش اصلی (کیمیا)، اندیشه فولادوند است.

رضا موسوی کارگردان و طراح صحنه و سمیه تاجیک نویسنده‌ این پروژه هستند، محمدحسین توتونچیان نیز تهیه‌کنندگی کار را بر عهده دارد.

مهیار علیزاده و میلاد درخشانی خوانندگان این کنسرت نمایش هستند البته علیزاده طراحی و آهنگسازی کار را هم بر عهده دارد. ارکستر زهی به رهبری مهدی وجدانی و نوازندگانی از جمله ارکستر ملی و ارکستر سمفونیک به همراه گروه موسیقی تلفیقی دیگر اعضای این اجرا هستند.

پرفورمنس خط سوم، سخت ترین اجرای عمرم است!

 مهیار علیزاده آهنگساز در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،درباره این کنسرت نمایش گفت:برنامه حول محور سه شخصیت مولوی، شمس و کیمیا خاتون است؛ «خط سوم» برداشت مدرن از واقعیتی قدیمی است.

وی افزود:نکته قابل توجه «خط سوم» این است که یازده بازیگر دارد و اندیشه فولادوند سرلیست بازیگران است. علاوه بر این ۱۰ گروه حرکت به سرپرستی سروش کریمی نژاد، ایفای نقش می‌کنند.

علیزاده با بیان اینکه  ارکستر بزرگی تدارک دیده ایم، ادامه داد: این ارکستر شامل یک بند فیوژن با ۶ نوازنده گیتار، گیتار بیس، درامز، کِلو به همراهی یک ارکستر زهی با رهبری مهدی وجدانی با یک دکور عظیم است. ما هشت جلسه تمرین با حضور تمامی اعضای گروه داشتیم؛ علاوه بر این هر کدام از دسته‌ها جدا تمرین می‌کنند. فعالیت‌های ارکستر شامل ۵۰ جلسه تمرین، اجرا و مباحثه است.

پرفورمنس خط سوم، سخت ترین اجرای عمرم است!

این موزیسین درباره پیش تولید و زحماتی که برای این کنسرت نمایش کشیده است، اظهار کرد:برای پروژه مولوی، چندین ماه است که کار و مطالعه انجام داده ام.

وی با تاکید بر اینکه برنامه ریزی مفصلی با رضا موسوی برای این پروژه کرده ایم؛گفت: این کنسرت نمایش، سخت‌ترین اجرای عمرم است. نکته دیگر این است که من و میلاد درخشانی در این اجرا می خوانیم البته میلاد خواننده‌ مهمان است.

آهنگساز تیتراژ پایانی برنامه‌ «دور همی» به تشریح برنامه‌های آینده‌ «خط سوم» پرداخت و بیان کرد: پیش بینی ما برای آینده‌ این گروه کنسرت نمایش، اجرا‌های متعدد و طولانی نیست چرا که هنرمندان فعال در گروه شرایط تور اجرا ندارند اما از آنجایی که پروژه آماده است شاید در تاریخ‌های دیگر هم آن را به نمایش بگذاریم.

علیزاده با بیان اینکه در حال حاضرمشکل مهم ما این است که تئاتر‌هایی با جذابیت های بالا همزمان با «خط سوم»روی صحنه هستند که روی فروش بقیه اجرا‌ها تاثیر مستقیم گذاشته است،گفت: من کاملا از این موضوع مطلع هستم اما تا زمان ارتقای سطح فرهنگی عموم  نمی توان کاری انجام داد و امیدوارم مردم از اجرای ما لذت ببرند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فعالیت‌های علیزاده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.