وان‌پلاس تاریخ رونمایی از مدل مک‌لارن 6T را مشخص کرد

شرکت وان‌پلاس که قصد دارد نسخه جدید گوشی پرچمدار خود، 6T را با همکاری مک‌لارن تولید کند، تاریخ رونمایی از آن را مشخص کرد.

وان‌پلاس تاریخ رونمایی از مدل مک‌لارن 6T را مشخص کردبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وان‌پلاس قصد دارد بهترین محصول خود را در شراکت با گروه خودروسازی مک‌لارن تولید کند. این شرکت به تازگی دعوتنامه‌هایی را برای مراسم رونمایی رسمی نسخه‌ای از گوشی پرچمدار خود با نام OnePlus 6T McLaren Edition ارسال کرده و اگرچه این دعوتنامه جزئیاتی را درباره این گوشی مشخص نمی‌کند، طراحی مک‌لارن را روی این گوشی نشان می‌دهد.

این مراسم قرار است در تاریخ 11 دسامبر (20 آذر) برگزار شود و در کنار اعضای رسانه‌های خبری، شش طرفدار خوش‌شانس هم در این مراسم شرکت خواهند کرد. این شش نفر برندگانی هستند که در مسابقه عکسبرداری وان‌پلاس شرکت کرده بودند. انتظار می‌رود نسخه مک‌لارن OnePlus 6T دارای حافظه رم 10 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی باشد تا همانگونه که از شعار آن مشخص است، سلامی به سرعت داشته باشد. نام شعاری که در تبلیغات این نسخه گوشی استفاده شده «سلام به سرعت» (Salute to Speed) است.

شرکت وان‌پلاس در همین ماه میلادی و در تاریخ 17 دسامبر (26 آذر) قرار است جشن پنج سالگی خود را برگزار کند. طرفداران وان‌پلاس می‌توانند یک پیام تبریک برای این شرکت ارسال کنند و برخی از آن‌ها می‌توانند یک بسته غافلگیرکننده از طرف شرکت دریافت کنند. در ادامه می‌توانید جعبه‌گشایی دعوتنامه ارسال شده توسط وان‌پلاس برای خبرنگاران حوزه فناوری را مشاهده کنید.

وان‌پلاس تاریخ رونمایی از مدل مک‌لارن 6T را مشخص کرد


بیشتر بخوانید: گوشی هوشمند OnePlus 6T رونمایی شد +تصاویر


انتهای پیام/

 نسخه مک‌لارن OnePlus 6T در تاریخ 11 دسامبر معرفی خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار