بازیکنان مصدوم پرسپولیس مشکلی برای دیدار با سپاهان ندارند

۴ بازیکن مصدوم تیم فوتبال پرسپولیس که با درد مقابل ذوب آهن بازی کردند، مشکلی برای دیدار با شاگردان امیر قلعه‌نویی ندارند.

بازیکنان مصدوم پرسپولیس مشکلی برای دیدار با سپاهان ندارندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب دیدار معوقه از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر، تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که در پایان، شاگردان برانکو ایوانکوویچ با نتیجه یک بر صفر و گلزنی شجاع خلیل زاده به پیروزی رسیدند و با کسب ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار گرفتند.

در این مسابقه، شایان مصلح، سیامک نعمتی، محمد انصاری و حسین ماهینی به دلیل مصدومیت در تقابل با شاگردان منصوریان حضور نداشتند و به جز مصلح، دیگر بازیکنان هم تقابل با سپاهان را از دست داده اند، اما خبرخوش برای فوتبالدوستان پرسپولیسی آن است که چهار بازیکن این تیم (سید جلال حسینی - شجاع خلیل زاده - کمال کامیابی نیا - امید عالیشاه) که با مصدومیت مقابل ذوب آهن حضور یافتند و کمی درد آن‌ها تشدید شد، مشکلی برای دیدار با شاگردان امیرقلعه نویی در سپاهان ندارند.

پرسپولیس برای دیدار با زردپوشان اصفهانی محرومی ندارد، اما پارگی رباط صلیبی ماهینی و انصاری و همچنین مصدومیت نعمتی سبب شده تا آن‌ها در دیدار با سپاهان حضور نداشته باشند، اما دیگر بازیکنان آماده مسابقه هستند.

برنده این مسابقه به احتمال زیاد قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر خواهد شد و اگر رو در رویی شاگردان برانکو و قلعه نویی با تساوی به پایان برسد، پدیده با هدایت یحیی گل محمدی شانس زیادی برای قهرمانی خواهد داشت. درحال حاضر سپاهان و پدیده با ۲۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و پرسپولیس با ۲۷ امتیاز سوم است.

دیدار این ۲ تیم، یکشنبه هفته آینده و از ساعت ۱۶:۱۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.


بيشتر بخوانيد:

همتی: می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم

علیپور: مهم سه امتیاز دیدار مقابل ذوب آهن بود که به آن رسیدیم

مصلح: بازی خيلی خوبی بود / به ديدار بعدی می رسم


انتهای پیام/

بازیکنان مصدوم پرسپولیس به دیدار با سپاهان می رسند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار