خبیری: برانکو به کمیته انضباطی نمی‌رود/ اشتباهات داوری به سود برخی تیم‌ها است

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قشنگ نیست که اشتباهات داوری به سود برخی تیم‌ها باشد و همیشه سرخپوشان از این موضوع ضرر کنند.

حسین خبیری، مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اشتباهات داوری در دیدار سرخپوشان مقابل ذوب آهن و اعتراضات برانکو بیان کرد: متاسفانه اشتباهات داوری زیاد است و در هر مسابقه برای تیم مان مشکلاتی را ایجاد می‌کند. در هفته‌های گذشته این اشتباهات بیشتر شده و حق مان در هر بازی ضایع می‌شود. قشنگ نیست که اشتباهات داوری به سود برخی تیم‌ها باشد و همیشه پرسپولیس از این موضوع متضرر شود.

او افزود: در بازی با ذوب آهن اشتباهات داوری زیاد بود و سبب شد تا برانکو، سرمربی تیم که بسیار با آرامش است و ... عصبانی شود و به داوری معترض شود. امیدوارم کمیته داوران تهمیداتی بیندیشد تا اشتباهات داوری کمتر شود که اگر این کار انجام نشود، شایعاتی که می‌گویند، اشتباهات داوری به این دلیل است که پرسپولیس قهرمان نشود و ... رنگ واقعیت می‌گیرد.

خبیری ادامه داد: به طور قطع، مدیریت در حال تلاش است تا فیلم اشتباهات داوری را به همراه یک نامه به فدراسیون فوتبال ارسال کند تا این موضوع از طریق آن‌ها پیگیری شود. نیازی نیست برانکو به کمیته انضباطی برود و اگر اعضای آن کمیته می‌خواهند، نامه‌ای به مدیریت باشگاه ارسال کنند تا اگر لازم باشد، مسئولان در این باره صحبت کنند.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد نقل و انتقالات نیم فصل بیان کرد: اکنون وقت صحبت در خصوص این موضوع نیست، زیرا ۲ بازی مهم (سپاهان اصفهان - پارس جنوبی جم) تا پایان نیم فصل بوده و حرفه‌ای نیست که درباره جذب بازیکن در نیم فصل صحبت کنیم و در یک زمان خوب، برانکو با مدیریت باشگاه جلسه‌ای تشکیل می‌دهد و برنامه ریزی‌های شان را برای جذب بازیکن انجام می‌دهند. البته با ۵ بازیکن جدید (سعید کریمی - سروش رفیعی - مهدی شریفی - مهدی ترابی - مهدی شیری) قرارداد بستیم و در نیم فصل دوم به ما اضافه می‌شوند و اگر برانکو در ۱-۲ پست بازیکن بخواهد، استراتژی مشخص و برای جذب آن‌ها اقدام می‌کنیم. درحال حاضر وقت صحبت درباره نقل و انتقالات نیست و باید تمام تمرکزمان را روی ۲ بازی پیش رو و کسب تمام امتیازات کنیم.

وی درباره مصدومیت چند بازیکن پرسپولیس خاطرنشان کرد: درد همراه تمام بازیکنان پرسپولیس است و دلیل آن هم محرومیت فیفا است، اما بازیکنان تمام توان شان را در زمین بکار می‌گیرند تا پرسپولیس موفق شود و به همین دلیل است که هواداران این تیم را خیلی دوست دارند. اگر شرایط عادی بود، بازیکنان مصدوم باید ۲-۳ هفته استراحت می‌کردند، اما به دلیل شرایط خاصی که بوجود آمد، با تمام تلاش در زمین بازی می‌کنند. البته سید جلال حسینی - شجاع خلیل زاده - کمال کامیابی نیا و امید عالیشاه مشکلی برای بازی با سپاهان ندارند.

خبیری گفت: با بازیکنانی که قرارداد بستیم، پس از پایان نیم فصل به تیم اضافه می‌شوند تا آماده بازی شوند. فرمول پاداش به بازیکنان مشخص است و با توافقی که ابتدای فصل صورت گرفت، این اتفاق رخ می‌دهد و درباره پرداخت مطالبات هم باید بگویم، مدیریت درحال تلاش است تا قرارداد‌ها را پرداخت کند.


بيشتر بخوانيد:

همتی: می‌خواهم به پرسپولیس کمک کنم

علیپور: مهم سه امتیاز دیدار مقابل ذوب آهن بود که به آن رسیدیم

مصلح: بازی خيلی خوبی بود / به ديدار بعدی می رسم


انتهای پیام/

اظهارات مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران درباره داوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار