تیم فوتبال خلیج فارس میناب از صعود بازماند

تیم خلیج فارس میناب از صعود به مرحله نهایى مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه هاى کشور بازماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم خلیج فارس میناب از صعود به مرحله نهایى مسابقات لیگ دسته سه فوتبال باشگاه هاى کشور بازماند.
در چارچوب هفته دوازدهم و ماقبل پایانى مسابقات زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه هاى کشور عصر دیروز تیم خلیج فارس میناب در ورزشگاه شهید امینی این شهر مقابل تیم ذوالفقار کاشان با تساوى۱-۱ متوقف شد.
با ثبت این نتیجه نماینده میناب با کسب ۱۶ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه سوم جدول رده بندى گروه پنجم شانس صعود به مرحله نهایى لیگ دسته سه فوتبال کشور را از دست داد اما نماینده کاشان با کسب ۲۰ امتیاز و ایستادن در جایگاه دوم جدول به مرحله نهایی صعود کرد.
در دیگر مسابقه حساس دیروز هم تیم آران و بیدگل اصفهان با نتیجه ٢ برصفر تیم فولاد بردسیرکرمان را شکست داد و با کسب ۲۱ امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعد شد.
تیم خلیج فارس میناب در هفته پایانی مسابقات زیرگروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه های کشور در جدالی تشریفاتی با تیم کیشوند جوان کیش دیدار می کند.
مسابقات زیر گروه لیگ دسته سه فوتبال باشگاه هاى کشور در پنج گروه در حال برگزاری است که در پایان دو تیم برتر هر گروه به مرحله نهایی صعود خواهند کرد.
انتهای پیام/ب

تساوی تیم فوتبال خلیج فارس میناب مقابل ذوالفقار کاشان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.