حبیبی در مجمع عمومی موتلفه اسلامی:

میدان دادن به عناصر فتنه را در مجاری امور یک خیانت می‌دانیم/ برخی مقامات دولتی از افزایش نرخ ارز بدشان نیامده است

دبیر کل حزب موتلفه گفت: میدان دادن به عناصر فتنه را در مجاری امور یک خیانت می‌دانیم. انتخابات ما باید عاری از روش‌های تبلیغی و تخریبی و غیر اخلاقی و بد آموزی‌های اجتماعی غربی‌ها باشد. 


میدان دادن به عناصر فتنه را در مجاری امور یک خیانت می‌دانیم/ برخی مقامات دولتی از افزایش نرخ ارز بدشان نیامده استبه گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدنبی حبیبی در دوازدهمین مجمع عمومی حزب موتلفه اسلامی که صبح امروز (پنجشنبه 15 آذر) در مجتمع فرهنگی آدینه تهران برگزار شد، گزارشی از عملکرد سه ساله دوره یازدهم این حزب ارائه کرد و گفت: حزب مؤتلفه اسلامی در پایان دوره یازدهم، پنجاه و پنجمین سال تاسیس خود را سپری می‌کند، سابقه درخشان و پربرکتی که در حیطه اعتقاد دینی و نظام مرجعیت و هدایت روحانیت در فضای سپهر سیاسی ایران، نظیری ندارد و آغازش با تمرکز بر نظام سازی دینی و تحقق حکومت اسلامی و تلاش برای استقرار دولت و جامعه اسلامی بوده، تا مسلمانان و بلکه شیعیان طعم لذت حکومت صالحان را بچشند.

وی افزود: پس از عبور از همه فراز و نشیب‌ها، در دوره دهم، شعار پر محتوای پیش به سوی مجلس کارآمد، دولت کریمه و جامعه نمونه اسلامی را برگزید تا رسالت الهی خویش را بر مبنای آرمان‌های بلند در سایه سار زعامت ولایت فقیه و استمرار غدیر، به واقعیت‌ها هدایت کند.

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی  با اشاره به شرایط و ویژگی‌های دوره یازدهم تصریح کرد: از مختصات این دوره، شرایط خاص مدیریتی در قوه مجریه و پس از آن در قوه مقننه بود که تاثیر خاص خود را بر فضای سیاسی جامعه و رویکرد حزب گذاشته است. حزب از یک سو خود را از انصار ولایت و خدمتگزار حقیقی مردم میداند و از سوی دیگر با نوع انحصار سایه افکنده، با محدودیت‌های متعدد مواجه بود. رسالت بر دوش گرفته انسجام و اتحاد نیرو‌های انقلابی و ارزشی و حضور سازمان یافته آن‌ها در صحنه‌های متعدد، بسی دشوارتر گردید. فقدان مجاهد صادق و یار صدیق امام (ه) و رهبری مرحوم استاد عسکراولادی، رسالت را سنگین‌تر و سخت‌تر نمود. ولی پیچیدگی توطئه دشمنان پس از چهل سال با تجارب توطئه‌ها و فتنه‌های متعدد، عزم حزب مؤتلفه اسلامی را جزم‌تر نمود.

وی ادامه داد: در غربت فضای شبهات و شایعه و نفاق در فضای مجازی و تنگ شدن حلقه‌های محاصره، برای تضعیف جریان مقاومت انقلابی، باعنایت خداوند حزب مؤتلفه اسلامی مقاوم‌تر، آگاهانه‌تر، صبورتر و هوشیارتر، سد‌های هجمه‌ها را علیه کیان ولایت و انقلاب، شکسته و در مدار دائمی تکالیف و وظایف انقلابی اش لحظه‌ای تردید و سستی به خود راه نداد، در این شرایط با تحلیل و دقت و رصد همه جانبه و نیز بررسی همه پیش بینی‌ها با معرفی یکی از یاران صدیق خود به عنوان نامزد انتخابات سال ۱۳۹۶ ریاست جمهوری به کمک تحزب ولایی و جریان ولایتمدار شتافت و وارد عرصه اداره امور با رویکرد حزبی گردید.

حبیبی اظهار کرد: به طور خلاصه انواع محدودیت‌های سیاسی، رسانه‌ای، مالی، بی مهری‌ها، انحصارات مدیریتی، همراه با خط نفوذ و پیچیدگی‌های دشمنان، تلاش‌های مجاهدانه اعضای حزب و مرکزیت مدیریت آن را افزون ساخت و بحمدالله با کمال عزت و سربلندی آنچه را که اعضای ما در سراسر کشور به عنوان امانت و رسالت تشکیلاتی به ما سپرده اند، در این دوره بسلامت به محضر، ولی امرمان و مردم با وفا و اعضای ایثارگر و مجاهد و طرفداران مشتاقمان تقدیم می‌کنیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: در ملاقاتی که چند سال پیش با مجاهد مدبّر و پیروز آقای سید حسن نصرالله در بیروت داشتیم ایشان به یک افتخار مشترک و بی نظیر بین حزب مؤتلفه اسلامی و حزب الله اشاره داشتند و آن اینست که مؤسس اوّلیه هر دو حزب، حضرت امام خمینی(ره) هستند.

حبیبی در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های مهم حزب متبوع خود، اظهار کرد: مجموعه حزب مؤتلفه اسلامی با داشتن حوزه دبیر کل و حوزه دبیر اجرائی و ۶ حوزه معاونت دبیر کل با حدود ۲۰۰ دفتر در سراسر کشور که تعداد قابل توجهی از آن‌ها فعال هستند و تعدادی نیز به علت نداشتن امکانات مالی عملکرد چندانی ندارند در تمام طول سال فعالیت دارد.

وی ادامه داد: حزب موتلفه  با داشتن کارگروه‌های متعدد، در شؤون مختلف اداره کشور در ابعاد فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی جلسات کارشناسی داشته و دارد و محصول فعالیت این کارگروه‌ها عند الاقتضاء در اختیار قوای سه گانه نیز قرار داده شده است. جلسه شورای مرکزی هر هفته یکبار و جلسه هیأت دبیران هر هفته دوبار و اجلاس دبیران استان‌ها در طول دوره اخیر ۱۶ بار جلسه شورای سیاسی هر هفته یکبار، جلسه هیأت اجرائی هر هفته یکبار، جلسات امر به معروف و نهی از منکر هر هفته یکبار. جلسات کارگروه‌های تخصصی در طول این دوره بیش از یکصدبار، جلسات شهرستانی، استانی و مرکزی هسته گزینش در تمام مواقع ضرورت به طور منظم تشکیل گردیده روزنامه الکترونیک در اغلب روز‌های غیرتعطیل، هفته نامه حزب تقریباً هر هفته یکبار منتشر شده است. پایگاه خبری نما روزانه با حدود ۹۰ خبر عادی و نیز ۶ خبر مهم در بسیاری از روز‌های سال فعال بوده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: در طول دوره اخیر مسئولان حزب بیش از ۱۳۰ بار با رسانه‌ها مصاحبه اختصاصی داشته اند و حزب به مناسبت‌های گوناگون ۱۸۰ بیانیه صادر کرده است. مصاحبه عمومی مسئولان حزب با دعوت از خبرنگاران، پانزده بار صورت گرفته است. در حوزه اداری و مالی که با بحران مالی مواجه هستیم موفق به انجام بیش از ۲۰ نوع فعالیت پشتیبانی، اداری، مالی، خدماتی و حفاظتی در سراسر کشور بوده ایم.

وی ادامه داد: در مناسبات بین المللی با ۲۰۰ حزب از ۵۰ کشور جهان رابطه‌ای با درجات مختلف داشته ایم. کنفرانس احزاب آسیایی که بیش از ۳۵۰ حزب عضو آن هستند با میزبانی حزب مؤتلفه و با مشارکت و مساعدت نهاد‌ها و برخی از احزاب کشور در تهران تشکیل شد. حضور مؤثر مؤتلفه در این مجموعه در بین همه احزاب کشور بی نظیر است.

حبیبی افزود: تمهید مقدمات و فراهم کردن زمینه برگزاری چهار نشست تأسیسی برای تشکیل «اتحادیه احزاب حامی مقاومت» که این مهم با پیشنهاد انحصاری حزب مؤتلفه اسلامی به مدیریت محترم مجمع تقریب بین مذاهب اسلامی و قبول هزینه‌های مالی آن از طرف آن مدیریت محترم، تحقق یافت، همکاری و تعامل با اتحادیه احزاب سیاسی آفریقا و اتحادیه احزاب آمریکای لاتین، مشارکت در نشست تأسیس «اتحادیه احزاب سیاسی سازمان همکاری شانگهای» و برگزیده شدن نماینده حزب مؤتلفه اسلامی به عنوان عضو مجمع مشاوران بین المللی رئیس جمهور چین در طرح بین المللی راه ابریشم قسمتی از فعالیت‌های بین المللی حزب در طول دوره اخیر بوده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: ما در دوره اخیر مثل دوره‌های قبل موفق به حفظ مقبولیت نسبی و مشروعیت کامل افتخار آمیز حزب نزد مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جامعه روحانیت مبارز و مطرح بودن حزب در ذهن خواص کشور بوده ایم و خداوند قادر متعال را سپاسگزاریم که با عنایت خویش فرهنگ شهادت طلبی را در نسل‌های قبلی و فعلی مؤتلفه اسلامی حفظ فرموده است.

وی گفت: جوان گرایی معقول در حزب حداقل از ۱۸ سال پیش در زمان حیات پر برکت مرحوم آقای عسکراولادی شروع شده و دستاورد‌های ارزشمندی در این رابطه داشته ایم و این حرکت حیاتی در حزب ادامه خواهد داشت در حال حاضر معدل سنی اعضاء حزب نسبت به زمان شروع جوان گرایی و حدود ۱۰ سال کاهش یافته و ۵۰ درصد اعضاء حزب دارای مدرک تحصیلی دانشگاهی لیسانس و بالاتر از لیسانس هستند. بسیاری از موقعیت‌های مدیریتی در حزب به جوانان تا حد قائم مقامی دبیرکل و معاونت دبیرکل و مسئولیت استانی سپرده شده است در هر صورت برای اجرای خطی مشی سه ساله آینده در حد مقدورات اقداماتی به عمل آورده ایم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: به نظر تشکیلات ما تیم اقتصادی دولت فعلی عملکرد مطلوبی تاکنون نداشته است و با تقدیر از نقاط قوت دولت در اداره امور کشور چنانچه تجدید نظر اساسی در ترکیب این تیم و برخی از مبانی سیستمی اقتصاد به عمل نیاورد مشکلات اقتصادی مردم افزایش پیدا خواهد کرد.

حبیبی ادامه داد: موضوع مهم غیر از ترکیب، نوع باور گروه اقتصادی دولت است که به نظر ما ایرادات مهمی به همین باور وارد است. قوه قضائیه مفتخر به خدمات ارزشمندی به خصوص در ماه‌های اخیر در برخورد با مفسدین اقتصادی بوده، ولی نیازمند قطعی به نظارت بیشتر در درون خود برای رفع مشکلات قضائی عامه مردم است. راجع به پیش گیری از وقوع جرائم لازم است اقداماتی خیلی بیش از آنچه که تاکنون از طرف قوای سه گانه صورت گرفته انجام شود درمجلس شورای اسلامی عده قابل توجهی از نمایندگان در خدمت به مردم مفتخر به ارائه خدماتی بوده اند، ولی برخی از نمایندگان نه تنها در ارائه این خدمت کارنامه قابل قبولی ندارند بلکه در مواردی نسبت به رای مردم، امانت داری کامل به عمل نیاورده است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: اینکه در فراکسیون امید تصمیم گرفته می‌شود سه وزیر را در یک مقطع زمانی استیضاح کنند و خود پیشنهاد کنندگان در موقع تشکیل جلسه استیضاح به استیضاح همان سه وزیر رای ندهند علامت عدم امانت داری است.

وی تاکید کرد: جریان اصلاح طلبی از ابتدای دولت آقای روحانی به تصرف و تصدی پست‌های دولتی همت کامل گماشتند و با اطمینان می‌گویم که در کل کشور بیش از ۹۰ درصد پست‌های مدیریتی دولتی را از آن خود کرده اند، ولی در اداره کشور و به خصوص در حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم موفقیت چندانی نداشته اند، بلکه نارضایتی‌های عامه مردم را در موضوعات بیکاری و گرانی و بسیاری از تولیدات اقتصادی افزایش داده اند و جالب است حالا که بخش مهمی از جریان اصلاح طلبی از مدتی پیش به نمک نشناسی نسبت به آقای رئیس جمهور پرداخته اند و با نگاه به انتخابات آینده در مواردی از آقای روحانی تبّری هم می‌جویند و ایشان را تشویق به استعفا می‌نمایند، این نمک نشناسی یک شگرد انتخاباتی است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اخیراً هم یکی از تئوریسین‌های آن‌ها به صراحت گفته است که «نباید سرنوشت اصلاحات را به دولت گره می‌زدیم» ما به عنوان مطالبه عامه مردمی صریحاً اعلام می‌داریم انتظارات مردم از دستگاه‌های اجرایی و تفنینی و قضائی خیلی بیش از محصولی است که توسط قوای سه گانه ارائه شده است و همان طور که قبلاً بار‌ها اعلام کرده ایم و هیچ جوابی هم نشنیده ایم آماده کمک به دستگاه هی مسئول برای حل مشکلات مردم بوده ایم و هستیم ارتباط بین صنعت و کشاورزی با دانشگاه‌ها و مراکز علمی باید به سطح مطلوب خود برسد.

حبیبی ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان در چرخه اقتصاد داخلی و بین المللی قرار نگرفته اند. مبارزه با فساد و قاچاق کالا باید در اولویت درجه یک مسئولان باشد. رفع تبعیض و بی‌عدالتی از مطالبات اولیه ملت بوده و نظام بانکی هنوز سامان مناسب و مثبت ایفای نقش، در حل مشکلات اقتصادی را نداشته است.توسعه شبکه‌های مجازی بدون نظارت لازم و بدون جلوگیری از سوء استفاده نا اهلان و نامحرمان از این رسانه گسترده قطعاً زیان آور است باید نگرانی خانواده‌های ایرانی و آسیب دیدن نهاد خانواده را مورد توجه قرار داد و برنامه مداوم و مناسب برای آن داشت.

وی گفت: توجه به سبک زندگی ایرانی اسلامی باید در اولویت‌های کاری کارگزاران باشد. با وجود دشمنی‌های گسترده نظام استکباری، مبارزه با نفوذی‌ها و پیشگیری از پدیده نفوذ باید خیلی بیش از گذشته در دستور کار دستگاه‌های امنیتی باشد.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی بیان کرد: میدان دادن به عناصر فتنه را در مجاری امور یک خیانت می‌دانیم. انتخابات ما باید عاری از روش‌های تبلیغی و تخریبی و غیر اخلاقی و بد آموزی‌های اجتماعی غربی‌ها باشد. مسئولان نباید مردم سالاری دینی را با وعده‌های غلط و تو خالی انتخاباتی آلوئه سازند. ما در همین جا تأسف خود از عدم توجّه کامل دولت، مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان به سیاست‌های کلی انتخابات ابلاغی مقام معظم رهبری را اعلام می‌داریم در حال حاضر ضمانتی برای اجرای کامل وعده‌های انتخاباتی وجود ندارد. احتمال تحقق این وعده‌ها با سازوکار حزبی خیلی بیشتر از وعده‌های شخصی نامزد‌ها است.

حبیبی افزود: حزب مؤتلفه اسلامی یکی از لوازم بسیار مهم تحقق جمهوریت نظام اسلامی را توسعه و تحقق و نهادینه شدن فرهنگ تحزب اسلامی می‌داند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ما معتقدیم که اگر انتخابات تعیین رئیس قوه مجریه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورا‌های شهر و روستا به جای اینکه با رقابت اشخاص آنهم در حرف و سخن، شکل گیرد در رقابت احزاب شناسنامه دار و واجد شرط انجام شود و احزاب به جای لفاظی‌های شخصی برنامه به مردم ارائه نمایند و شخصیت‌های کار آزموده عضو یا غیر عضو خود را برای نامزدی معرفی نمایند در این صورت اوّلا مردم در واقع به برنامه‌ها و اشخاص کار آزموده رأی می‌دهند ثانیاً حزب برنده انتخابات بخواهد یا نخواهد باید در عملکرد خود پاسخگو مردم باشد و ثالثاً نابسامانی‌های احتمالی اداره کشور به احزاب بر میگردد نه به اصل نظام. در واقع دولت حزبی، مجلس حزبی و شورا‌های شهر و روستا‌ها حزبی نمی‌توانند وعده‌های حساب نشده به مردم بدهند و نمی‌توانند پاسخگوی مردم نباشند البته تاکنون دولت‌ها درباره اهمّیت نقش احزاب لفظاً تعارفاتی کرده اند، ولی برای نهادینه شدن تحزب به معنای واقعی کلمه هیچکدامشان اقدام مؤثر عملی نکرده اند. ما مجمع عمومی دوازدهم را با شعار «احیاء مدیریت جهادی در حل مشکلات کشور با مسئولیت پذیری حزبی» در حال برگزاری هستیم.

وی اظهار کرد: سبک مدیریتی جهادی و انقلابی تجربه همه موفقیت‌های نظام در همه عرصه‌ها بوده است و بدون آن پیشرفت مطلوب و عادلانه نخواهد بود. ما هر نوع راهبرد و سیاست و رویکرد منتهی به اشرافیگری و ثروت اندوزی نامشروع را خیانت به انقلاب و آرمان‌های امام راحل می‌دانیم. هم چنین نگاه لیبرالیستی در عرصه اقتصاد و نگاه عرفی و اباحه گرا (سکولار) را در عرصه فرهنگ راسم مهلک پیشرفت و عدالت می‌دانیم.

حبیبی اضافه کرد: عدم اجرای قوانین و قانون شکنی را مغایر با آرمان‌های نظام ساز انقلابی می‌بینیم. هیچ جریان و گروه و مسئولی حق ندارد حضور نیرو‌های انقلابی را از مصادر امور به حاشیه‌ها و فرایند حذف براند. خط سازش با غرب محکوم است و همکاری با بلوک شرق از نگاه منافع ملی و رویارویی با غرب در شرایط کنونی راهبردی مفید است و باید دیپلماسی اقتصادی بخصوص با اولویت کشور‌های همسایه فعال و مؤثر و با دورنمای مشخص شکل گیرد. البته در هر صورت قرار دادن به اصطلاح همه تخم مرغ‌ها را در یک سبد، خلاف احتیاط می‌دانیم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی اظهار کرد: در موضوع برجام و سایر رویکرد‌های نظیر FATF هزینه‌های زیادی به جامعه تحمیل شده و در عین حال که شاید منافعی هم دربخشهائی از آن برای ما وجود داشته باشد، ولی ما حاصل جمع جبری معاهداتی نظیر آن‌ها را برای انقلاب اسلامی منفی می‌دانیم. به آن دسته از مسئولانی هم که شرط‌های اعلام شده از طرف مقام معظم رهبری را به طور کامل عملیاتی نمی‌کنند و برای توجیه کار خود از رهبری هم هزینه می‌کنند، معترضیم.

وی ادامه داد: کاهش ارزش پول ملی یک فعل ضد ارزش دینی و ملی است که متاسفانه در زمان‌های اخیر شکل گرفته و تیم اقتصادی دولت هم یا نخواسته یا نتوانسته مانع وقوع و ادامه این فاجعه بشود که نهایتاً دود این آتش به چشم ملّت ایران رفته است مسئولان باید بدانند این درد با حرف، درمان نمی‌شود. شما را بخدا حرف درمانی را متوقف کنید. اصولاً گویا برخی از مقامات دولتی از افزایش بی روّیه نرخ ارز بدشان نیامده است.

حبیبی گفت: بیکاری گسترده در کشور باعث شرمندگی جوانان عمده تحصیل کرده دانشگاهی در خانواده‌ها شده که امیدواریم مسئولان ذیربط چاره هائی جدید بیندیشند. در نظام اسلامی اگر فساد کم هم باشد باز زیاد است در ماه‌های اخیر اقدامات جدیدی به خصوص از طرف قوه قضائیه صورت گرفته است و در دستگاه دولت هم به نظر می‌رسد حساسیت راجع به این موضوع بنیان کن افزایش یافته است اصولاً ریشه فساد را قبل از شکل گیری باید خشکاند در این پیشگیری، جز با تصدی امور از طرف اشخاص بسیار صالحی که در خشکاندن ریشه فساد تبحّر دارند عملی نخواهد بود. البته انتقادات ما مانع تقدیر از آندسته از فعالیت‌های مفید در سه قوه کشور نیست، ولی در هر حال معتقدیم که انتظار ملّت بزرگ ایران از مسئولان خیلی بیش از آن چیزی است که تا کنون صورت گرفته است.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: حمایت از جریان مقاومت در منطقه غرب آسیا و سایر مبارزان آزادیخواه و رهایی بخش مسلمان و غیر مسلمان را از آرمان‌های انقلابی امام راحل و مقام معظم رهبری می‌دانیم. از همه قوای مسئول و نهاد‌ها و سازمان‌های نظام می‌خواهیم در طراز نظام اسلامی و مردم انقلابی با نگاه به وظایف قانونی و مبانی هدایت گر عمل نمایند و رضایت عامه جامعه را تحصیل نمایند و با تلاش نهادینه شده و مبارزه با هرنوع انحرافات اجتماعی و دخالت بیگانگان مسیر دستیابی به تمدن اسلامی با ابگوی پیشرفت و عدالت ایران اسلامی را شتابنده طی نمایند؛ و براین باوریم که پیشرفت بدون عدالت، به گسترش فاصله فقر و غنا می‌انجامد و تحصیل حیات طیبه، مستلزم همراهی عدالت با پیشرفت است.

وی افزود: در موضوعات دیگر خارجی ما همچنان دولت آمریکا را دشمن شماره یک ایران و انقلاب اسلامی و جریان مقدس مقاومت منطقه می‌دانیم و تا زمانی که دولت مردان آمریکا دست از درنده خویی برندارند هر نوع مذاکره با آمریکا را ضرر مردم ایران و انقلاب اسلامی و مصلحت مقاومت منطقه تلقی می‌کنیم. البته برخی از دولت‌های اروپا و حکومت‌های متحجّر قرون وسطائی منطقه و رژیم جعلی صهیونیستی در جنایات آمریکا شریک بوده و هستند.

حبیبی ادامه داد: تقویت هرچه بیشتر بنیه دفاعی کشور را بهترین اهرم برای جلوگیری از زیاده طلبی‌های دولت آمریکا و شرکای اروپائی و منطقه‌ای آن دولت می‌دانیم و با خلوص نیت و اطمینان قلبی آمادگی دائمی خود را مانند گذشته برای مقابله کارساز با استکبار و ایادیش اعلام می‌داریم.در عین حال، توسعه مناسبات را با کشور‌هایی که با ما دشمنی ندارند، با اولویت دادن به کشور‌ها و ملت‌های دوست به خصوص با همسایگان دوست، جزء لاینفک سیاست خارجی حزب مؤتلفه اسلامی می‌دانیم.

وی با بیان اینکه ما حتی در شرائط فعلی که تصویری از آن را ارائه کردیم به آینده انقلاب و حل مشکلات کشور امید داری قطعی داریم  اظهار کرد:  عنایات ویژه الهی در پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن شامل حال ملت برگ ایران بوده و به شرط ایفای وظائف انشاءالله ادامه خواهد داشت. به نظر ما اصل انقلاب مورد توجه حضرات معصومان (علیهم السلام) و بویژه حضرت بقیه الله الأعظم است و ان شاءالله خواهد بود. ملت ایران در گذشته از نعمت رهبر سیاسی کارساز حضرت امام خمینی رضوان الله علیه پس از ایشان از همان نعمت رهبری و مدیریت تعیین کننده مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای برخوردار بوده و با عنایات الهی برخوردار خواهیم بود.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: ما اصولاً وجود بن بست را در اداره انقلاب و کشور، قبول نداریم. ظرفیت‌های موجود، رافع همه موانع بوده و خواهد بود. یک ظرفیت بسیار مهم هم توانمندی چند بعدی ملّت بزرگ ایران است که به حمدالله خداوند قادر متعال به دلیل شایستگی‌های کم نظیر به او عطا فرموده است و با همین شایستگی و ظرفیت، سختی‌های سهمگین. را مثل حضور پر صلابت در کوره گداخته شده ۸ سال جنگ تمام عیاری که با حمایت کامل غرب و شرق به او تحمیل شده بود، از سر گذرانده است.

حبیبی تاکید کرد: ما معتقدیم اگر قوای سه گانه اداره کننده کشور با حفظ سرمایه اعتماد عمومی مردم، بتوانند از ظرفیت داخلی ملّت برگوار ایران همانگونه که درطول ۸ سال دفاع مقدس از این ظرفیت بهره جستند، در عملی کردن سیاست‌های اصل ۴۴ قانون اساسی و حذف اتکاء به درآمد نفت در مدیریت روزمرگی مردم و مردمی کردن اقتصاد به جای دولتی بودن آن و واگذاری واقعی کار‌های اقتصادی به مردم با حفظ حاکمیت دولت در امر سیاست گزاری و برنامه ریزی و نظارت کامل بر امور اقتصادی، استفاده کامل به عمل آورند، بسیاری از مشکلات فعلی حل خواهد شد؛ 

وی افزود: به دشمنان خارجی و داخلی اسلام و انقلاب اسلامی به خصوص دولتمردان جنایتکار آمریکا و در رأس آن‌ها آقای دونالد ترامپ، هشدار می‌دهیم که آقای ترامپ مدتی پیش رسماً اعتراف کرده‌ای که شما و اذناب حقیر منطقه‌ای و غیر منطقه‌ای تان حتی با صرف هفت هزار میلیارد دلار و تحمیل جنگ سخت و نرمتان به منطقه ما، هیچ کاری از پیش نبرده اید و به تعبیرحضرت امام رضوان الله تعالی علیه هیچ غلطی نتوانسته اید بکنید، مطمئن باشید، شما و گاوان شیرده منطقه‌ای تان و عروسک‌های خیمه شب بازی منطقه‌ای و غیر منطقه‌ای تان در آینده هم هیچ غلطی نمی‌توانید بکنید.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان اظهار کرد: انشاءالله ما و همفکران ما در مقاومت اسلامی مقدس منطقه، فرزندان عاشورا و منتظران مجاهد آن منتَظَر بزرگ هستیم، علی اصغر‌های ما، علی اکبر‌های ما، حبیب‌بن مظاهر‌های ما و دیگر اصحاب میلیونی عاشورائی منتظِر ما، با قبول همه‌ی هزینه‌ها در بحبوحه و وسط میدان جنگ با شما و سایر یزیدیان زمان و ولیدۀ حرام زاده شما یعنی رژیم جعلی تروریست صهیونیستی جنگیده ایم و تا نابودی بساط شوم استکباری شما خواهیم جنگید و به اذن الله تعالی، پیروز این میدان هم خواهیم بود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار