گلایه‌ ایران از رفتارهای غیردوستانه ماموران گرجستانی به سفیر این کشور اعلام شد

گله مندی ایران از برخی برخوردهای صورت گرفته با اتباع ایرانی با حضور سفیر گرجستان در وزارت خارجه کشورمان پیگیری شد.

گلایه‌مندی ایران از رفتارهای غیردوستانه ماموران گرجستان به سفیر این کشور در تهران اعلام شدبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  روز چهارشنبه با حضور سفیر گرجستان در تهران در اداره کل کنسولی وزارت امورخارجه کشورمان، مراتب گلایه مندی ایران و اعتراض هموطنان از رفتارهای غیردوستانه ماموران مرزی گرجستان با اتباع ایرانی به وی اعلام شد.

در این دیدار مدیرکل کنسولی وزارت امورخارجه کشورمان با اشاره به پیشینه و سوابق دوستانه روابط میان دو کشور و دو ملت، افزایش میزان دیپورتهای مرزی را خلاف روح موافقتنامه لغو روادید میان دو طرف و روابط مثبت و رو به رشد دو کشور اعلام کرد.

سفیر گرجستان هم ضمن بیان توضیحاتی، ضمن تاسف از برخی برخوردهای انجام شده، بر اهمیت روابط میان دو کشور و احترام دولت و ملت گرجستان به مردم ایران تاکید کرد.

وی همچنین با ابراز امیدواری در خصوص ادامه روند مثبت توسعه روابط و ارتباطات و تعاملات میان دو کشور، اظهار کرد نگرانی های بیان شده را پیگیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Pakistan
ناشناس
۲۲:۵۵ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
جالبه اگر این یک هزارم این رفتار در ایران برای گرجستانی ها اتفاق می افتاد الان بعضی ها در فضای مجازی چه غوغایی که نمیکرند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۷:۰۸ ۱۵ آذر ۱۳۹۷
وقتی این رفتار های ناهنجار را می بینند‌چرا دوباره میرن
آخرین اخبار