تصاویر Defender، نمونه اولیه خودرو جدید لندرور فاش شد

تصاویر Defender خودروی جدیدی که توسط لندرور در حال ساخت است، در خیابان‌های انگلیس آزمایش شده، در فضای مجازی منتشر شده است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، Land Rover Defender به راحتی یکی از جدیدترین شاسی‌ بلندهای پیش بینی شده است. عکس‌هایی از آزمایش نمونه اولیه بسیار مهیج این خودرو در جاده‌های انگلیس فاش شده است. Defender جدید کاملاً نسبت به پیشینیان خود مدرن است و ظاهر جلویی مربعی با منحنی‌های ملایم دارد. این مدل همچنین دارای یک نوار جلو و یکنواخت است که با چراغ‌های نسبتا بزرگ که در نمونه اولیه استتار شده‌اند، است.

 

.

در پایین این نمونه اولیه، ما می‌توانیم یک ورودی مرکزی هوا و دو صفحه توری که مصرف بیش از حد در طرفین را نشان می‌دهد را ببینیم. لبه‌های خارجی از سپر ادامه می‌یابند و به نظر می‌رسد یک برش برای صفحه اسکید جلو وجود دارد.

اگر به عقب خودرو نگاهی بیاندازیم، می‌توانیم یک کاپوت نسبتاً صاف و گلگیر منحنی و  آرک‌های چرخ را به وضوح ببینیم. دومی در مقابل دریچه‌های عمودی قرار دارد که در نزدیکی پایه ستون A واقع شده اند.

.

در عقب، Defender دارای یک تایر یدکی است که بدون شک کاملا ًدیده خواهد شد. البته، این مسئله بیش از حد مشکل‌ساز نخواهد بود زیرا این مدل باید دوربین عقب و سنسورهای پارک داشته باشد.

علاوه بر تایر عقب، ما می‌توانیم یک سپر سنتی‌تر از آن‌چه که در مدل پیشین آن استفاده شده را ببینیم.

.

لندرور نسبت به ساخت Defender نسبتاً ضعیف عمل کرده اما پیش بینی می‌شود که در سال 2020 آن را بسازد و با یک طراحی جدید و قوی در رویداد Modular Longitudinal Architecture شرکت کند. در اوایل سال جاری، این پلتفرم طراحی شده تا چندین موتور مختلف را با یک مدل تمام الکتریکی تطبیق دهد. این موتورها شامل مدل احتراق داخلی، هیبریدی‌های خفیف و چند مورد دیگر است.

.


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

تصاویر خودروی جدید لندرور منتشر شدند

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.