اعزام 8 تنیسور کرمانی به مسابقات تنیس سطح B کشور

8 تنیسور از استان کرمان برای حضور در مسابقات تنیس سطح B کشور راهی هرمزگان شدند.

مسعود فرودنیا، مربی ورزشکاران اعزامی استان کرمان به رقابت های سطح B کشور در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان گفت: مسابقات تنیس آزاد آقایان سطح B کشور با حضور شرکت کنندگانی از سراسر کشور ۱۵ تا ۲۱ آذر جاری به میزبانی استان هرمزگان در مجموعه زمین‌های تنیس هتل هرمز بندرعباس برگزار می‌شود.

وی افزود: از استان کرمان، امیررضا محمود نیا (رفسنجان)، امین شریفی (سیرجان)، مسیح هژبری، سجاد شادمان، علی شاهرخی و رادمان رفیعی، از باشگاه میراث فرهنگی به سرپرستی امین شریفی در این رقابت ها حضور می یابند.

فرودنیا قرعه کشی رقابت‌ها را ساعت ۱۸ روز جمعه، ۱۶ آذر جاری در محل برگزاری مسابقات عنوان و تصریح کرد: رقابت‌ها از ساعت ۹ صبح، روز شنبه ۱۷ آذر جاری آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مسابقات در بخش انفرادی آزاد برگزار می‌شوند، یادآور شد: متولدان ۱۱ دی ماه ۱۳۸۲ به بالا حق شرکت در این رقابت‌ها را ندارند.

یادآور می شود: از استان کرمان، امیررضا محمود نیا (رفسنجان)، امین شریفی (سیرجان)، مسیح هژبری، سجاد شادمان، علی شاهرخی، رادمان رفیعی، حمیدرضا زرکش و شکیبا پورتقی در این رقابت ها حضور می یابند.

انتهای پیام/ب

حضور ورزشکاران کرمانی در رقابت های تنیس سطح B کشور

برچسب ها: اخبار ورزشی ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار