دستگیری ۵ قاچاقچی موادمخدر در سه شهر مازندران

ماموران انتظامی شهر‌های آمل، قائم شهر و سوادکوه شمالی ۵ قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کردند.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ علیرضا ثقفی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران گفت: به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی، مقابله با سوداگران مرگ و در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط ۲ عامل از محور مواصلاتی هزار، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس، قرار گرفت.

وی افزود: با تشکیل تیم‌های عملیاتی متشکل از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان آمل، ماموران در اقدامی عملیاتی یک دستگاه خودروی پژو را که قصد حمل مواد مخدر داشتند متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی گفت: ۱۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از خودروی متهمان کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه مواد مخدر مازندران افزود: ماموران عملیات ویژه پلیس شهرستان قائم شهر نیز با همکاری ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم شهر، در عملیاتی ضربتی ۲ قاچاقچی مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی از توقیف خودروی متهمان که قصد حمل مواد مخدر از یکی از استان‌های همجوار و توزیع آن در شهرستان قائمشهر را داشتند خبر داد و گفت: در بازرسی از این خودرو ۱۴ کیلو گرم حشیش کشف شد.

سرهنگ ثقفی از کشف ۵ کیلو گرم تریاک در شهرستان سوادکوه شمالی نیز خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در پی کسب خبری مبنی بر تهیه وتوزیع مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ در آن شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی متهم را شناسایی کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران افزود: ماموران در عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر و در بازرسی از خودروی وی ۵ کیلو گرم تریاک کشف کردند.

وی با بیان اینکه مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می‌دهد و هرگز به هدف‌های بزرگ و اصلی خود نمی‌رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می‌شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن دوستان دشمن صفت، سوداگران مرگ و افرادی سود جو بوده اند.

وی از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می‌شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/آ

کشف ۳۴ کیلو گرم مواد مخدر در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار