در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

توضیحات استاندار سیستان و بلوچستان درباره حادثه تروریستی چابهار

استاندار سیستان و بلوچستان از آخرین جزئیات حادثه تروریستی امروز چابهار به بیان توضیحاتی پرداخت.

توضیحات استاندار سیستان و بلوچستان از آخرین جزئیات حادثه تروریستی چابهاراحمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به آخرین جزئیات حادثه تروریستی در بلوار شهید ریگی چابهار، اظهار کرد: یک عامل تروریستی ساعت ۹:۵۵ دقیقه صبح امروز با خودروی نیسان حامل مواد مخدر قصد ورود به مقرر فرمانده انتظامی چابهار را داشت که با مقاومت دژبان‌های پاسگاه انتظامی مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: حادثه تروریستی در شهرستان چابهار/2تن شهید شدند + فیلم و تصاویر

وی افزود: عامل انتحاری در نهایت مجبور به انفجار در مقابل در فرماندهی شد که در اثر این حادثه ۲ نفر از نیرو‌های انتظامی شامل افسر انتظامی و سرباز وظیفه به درجه شهادت نائل آمدند و چهار نفر از کادر نیرو‌های انتظامی هم مجروح شدند.

موهبتی تصریح کرد: طبق آمار سازمان بهداشت چابهار، در این حادثه تروریستی ۳۱ نفر مجروح شدند که تمامی مجروحان در بیمارستان‌های چابهار تحت مداوا قرار گرفتند و بسیاری از آنها هم مرخص شدند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در ۶ سال اخیر حادثه امروز سومین عملیات تروریستی در چابهار بوده است، یادآور شد: در سال ۹۱ مشابه همین حادثه تروریستی امروز رخ داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار