پور مختار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

16 آذر امسال تفاوت بسیاری با سال‌های گذشته دارد/ دانشجویان باید جزء پیشگامان مبارزه با آمریکا باشند

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی گفت: با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم ایران ۱۶ آذر امسال تفاوت بسیاری با سال‌های گذشته دارد، لذا دانشجویان باید حضور پررنگ‌تر و قوی‌تری در عرصه مبارزه با استکبار ایفا کنند.


16آذر امسال تفاوت بسیاری با سال‌های گذشته دارد/ دانشجویان باید جزو پیشگامان مبارزه با ایالات متحده باشندمحمدعلی پورمختار عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به سالروز 16 آذر و دانشجو، اظهار کرد: 16 آذر به نام دانشجویان مزین شده چراکه آنها همیشه جزء پیشروان جریان انقلابی کشور بوده‌اند و همواره در مخالفت با استکبار به پا خواستند.

وی افزود: باتوجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه مردم جمهوری اسلامی ایران 16 آذر امسال تفاوت بسیاری با سال‌های گذشته دارد، لذا دانشجویان باید حضور پررنگ‌تر و قوی‌تری در عرصه مبارزه با استکبار ایفا کنند.

پورمختار تصریح کرد: معتقدم که شعار امسال روز دانشجو باید «مرگ بر آمریکا» باشد و این شعار باید کاملا رسا به گوش سردمداران این کشور برسد.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی خاطر نشان کرد: دولتمردان آمریکا پیشرفت، علم، آبادانی و نیروهای انسانی کشور ما را به واسطه تحریم‌های سخت هدف قرار داده‌اند و در چنین شرایطی دانشجویان باید جزو پیشگامان مبارزه با ایالات متحده باشند.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار