معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد خبر داد؛

اختصاص ۱۱۵ میلیارد تومان تسهیلات برای اشتغال پایدار روستایی استان

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استاندار یزد گفت: ۱۱۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی به استان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ علی زینی وند معاون اقتصادی استاندار یزد در نشست شورای اشتغال استان گفت: تاکنون حدود ۹۰ درصد تسهیلات اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است.

زینی وند افزود: از مجموع اعتبارات اشتغال روستایی ۱۱۳ میلیارد تومان به انعقاد قرار داد و پرداخت شده  و پیش بینی می شود با بکارگیری این تسهیلات زمینه اشتغال ۱۸۰۰ نفر تاپایان امسال فراهم شود.

ضرورت توجه به موضوع اشتغال جوانان استان

محمد علی طالبی سرپرست استانداری یزد نیز در این نشست بر ضرورت توجه به موضوع اشتغال جوانان استان از مدیران بانک‌ها خواست در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغال و ایجاد اشتغالزایی در استان با دستگاه‌های مرتبط همراهی کنند.

طالبی با اشاره به اقدامات خوب صورت گرفته در استان در بحث اشتغال گفت: باید تلاش شود این اشتغال به جذب بیکاران استان از جمله افراد تحصیل کرده منجر شود و اقدامات در این حوزه تنها به جذب مهاجران و اتباع منجر نشود.

ضرورت توجه بیشتر دستگاه‌ها بر زمینه سازی برای اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار از طریق تسهیلات ارزان قیمت اشغال پایدار روستایی ، توجه به ایجاد مشاغل‌های تک ،دانش بنیان و کم ابخواه و نظارت بیبشتر کمیته نظارت بر هدایت درست تسهیلات اشتغال براساس هدف گذاری این تسهیلات در کارگروه اشتغال استان از مهمترین موضوعات و مصوبات این جلسه بود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.