پارس آرا آماده رویارویی با نماینده کرمان

نماینده فارس در هفته هفدهم دسته برتر فوتسال بانوان به مصاف دختران کویر کرمان می‌رود.

پارس آرا آماده رویارویی با نماینده کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته ششم دور برگشت رقابت‌های دسته برتر فوتسال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز جمعه ۱۶ آذرماه تیم پارس آرا شیراز میهمان دختران کویر کرمان است.

زارع مدیر پارس آرا شیراز در مورد آخرین وضعیت تیم، در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ گفت: ما هم تمریناتمان را طبق معمول انجام دادیم و بچه‌ها روحیه خوبی دارند، اما سن پایین و کم تجربه بودن بچه‌ها در بازی‌های امسال تاثیر گذار بوده است.

وی ادامه داد: تنها مصدوم ما برای این بازی دروازه بان اولمون فاطمه کریمی هست که به صلاحدید مربیان احتمال بازی کردن خواهد داشت.

زارع دختران کویر کرمان را تیم با کیفیتی در مسابقات امسال دانست و بیان کرد: تیم دختران کرمان امسال با وجود اسپانسری مجموعه مس از این تیم و یارگیری خوب شانس قهرمانی هم دارد و یک تیم یک دست و قابل احترام هست و از بازیکنان ملی پوش و باتجربه که چندین سال هست با هم کار می‌کنند بهره می‌برد.

مدیر پارس آرا بیان کرد: با وجود آنکه نماینده کرمان در مکان سوم قرار گرفته، ولی بدور از هر نتیجه‌ای امیدواریم یک بازی تماشاگر پسند ارائه دهیم.

پارس آرا در پایان هفته ۱۶، با ۱۵ امتیاز در مکان هشتم جدول قرار گرفته و دختران کویر کرمان با ۲۶ امتیاز در رده سوم جای دارد و امسال مدعی عنوان قهرمانی است.

در هفته شانزدهم پارس آرا با شش گل نتیجه را مقابل ملی حفاری اهواز واگذار کرد و دختران کویر کرمان، پالایش نفت آبادان را با تساوی ۲-۲ متوقف کرد.

نماینده فارس در دور رفت با نتیجه پرگل ۱۰-۲ مغلوب دختران کویر کرمان شد.
انتهای پیام/م

جدال نمایندگان فارس و کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار