شیعی: ۶ باخت متوالی پیکان فاجعه است/ ساکت نمی‌توانست پاره وقت در فدراسیون فوتبال کار کند

مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: پیکان تیم بزرگی بوده است و نباید به این جا برسد که ۶ باخت متوالی داشته باشد و این فاجعه است.  

شیعی: ۶ باخت متوالی پیکان فاجعه است/ ساکت نمی‌توانست پاره وقت در فدراسیون فوتبال کار کندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان درباره شکست این تیم برابر تیم فوتبال نساجی مازندران و ششمین باخت این تیم در لیگ برتر اظهار کرد: من فکر می کنم از این افتضاح تر نمی شد و جریمه سنگینی برای بازیکنان و کادرفنی در نظر می گیریم. ما درباره عملکرد پیکان در چند بازی گذشته 20 جلسه برگزار کردیم و روز شنبه هم یک جلسه دیگری خواهیم داشت و عملکرد کادر فنی را آنالیز می کنیم و یک تصمیم قاطع خواهیم گرفت. پیکان تیم بزرگی بوده است و نباید به این جا برسد که 6 باخت متوالی داشته باشد و این فاجعه است. 

تغیرات در کادر فنی هنوز در ذهنمان نیست 

او درباره اینکه به فکر تغییرات در کادر فنی هستید یا اولتیماتوم می دهید، گفت: تا زمانی که در جلسه روز شنبه به جمع بندی نهایی دست پیدا نکنیم   تغییرات در کادر فنی در ذهنمان نیست. هیئت مدیره به دنبال راهکاری است و با توجه به اینکه فاصله 50 روز تا شروع نیم فصل دوم داریم قرار است به جمع بندی نهایی دست یابد. 

شیعی درباره اینکه بازیکنان و کادر فنی  پیکان چند درصد جریمه می شوند، بیان کرد: اعضای تیم حداقل 20 درصد جریمه می شوند و آئین نامه انضباطی باشگاه اجازه جریمه کردن اعضای تیم را می دهد. 

بحثی درباره جانشینی ام به جای تاج مطرح نبوده است 

او درباره اینکه گفته می شود که جانشن تاج شده است  و دبیرکل جایش را به شکوری داده است، بیان کرد: اعضای هیئت رئیسه شب گذشته جلسه ای نداشتند. در مورد خودم بحثی درباره جانشینی ام به جای تاج نبوده است و این موضوع را تکذیب می کنم.  در آخرین جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصمیم گرفته شد که ابراهیم شکوری جایگزین ساکت در سمت دبیرکلی شود. آخرین بحث هیئت رئیسه این بود که اعضا از حقوق یک سوم استفاده کنند و پاره وقت کار کنند که ساکت نمی توانست این کار را کند چرا که دبیر کل باید تمام وقتش را در فدراسیون فوتبال بگذراند و نتوانستند این برنامه را برای ساکت اجرا کنند و شکوری که مدتی در کنار ساکت کار می کرد به عنوان سرپرست دبیر کلی انتخاب شد. 

وزرات ورزش درباره فعالیت اعضای هیئت رئیسه باید تصمیم بگیرد 

او درباره اینکه اعضای هیئت رئیسه به کارشان در فدراسیون فوتبال ادامه می دهند، تصریح کرد:  فکر نکنم و وزارت ورزش و جوانان باید تصمیم بگیرد که چطور اعضای هیئت رئیسه فعالیت خود را ادامه بدهند. 

شیعی درباره اینکه 15 آذر آخرین روز فعالیت بازنشسته ها بوده است، گفت: ما باید عاقلانه با این مسئله برخورد کنیم تا بحث تعلیق که خط قرمز ماست و نباید به این مسئله فکر کنیم اتفاق نیافتد. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره این موضوع که برای  اینکه فوتبال ضرر نکند وزارت ورزش و رئیس فدراسیون فوتبال با یکدیگر توافق کردند تا مجمع برگزار شود و اعضای هیئت رئیسه استعفا بدهند تا خطری درباره تعلیق فوتبال ایران رخ ندهد، گفت: ما آخرین جلسه ای که در هیئت رئیسه داشتیم مقرر شد طبق نامه ای که 2 ماه قبل به وزیر ورزش و جوانان ارسال شد موضع آقایان را متوجه شوند  و کار کنند.در حال حاضر اتفاق خاصی رخ نداده است و خبر خاصی نیست. 

هیچ کس مایل نیست اتفاق بدی برای فوتبال رخ بدهد 

شیعی درباره اینکه  تکلیف چیست و وضعیت فدراسیون فوتبال تا رقابتهای جام ملت های آسیا به چه صورت می شود، گفت: هیچ کس مایل نیست که اتفاق بدی برای فوتبال ما رخ بدهد و به طور حتم عقلا فکر می کنند تا اتفاق خاصی رخ ندهد. 

او دربراره اینکه بازنشسته ها کار  کنند جرم محسوب می شود ، تصریح کرد: مهر قانون باید اجرا شود و اصلا حرفی در این باره نیست و کسی که از حد قانونی عدول کرده است آن برعهده قانونگذار است و هر تشخیصی آنها بدهند قابلیت اجرا را  باید داشته باشد. 

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می شود تاج امروز در دفتر کارش حاضر نشده است، گفت: من خبری در این باره ندارم. 

او در پایان درباره اینکه کادر فنی تغییر می کند یا نه! خاطر نشان کرد: جلسه روز شنبه مشخص می شود که کادر فنی تغیی می کند یا جلالی به کارش ادامه می دهد. 


بیشتر بخوانید: پیکان صفر - نساجی مازندران یک / ۳ امتیاز شیرین شاگردان نکونام در دقایق پایانی + حاشیه‌ها


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار