اولویت راه اندازی مرکز دیالیز در بیمارستان بوعلی چادگان

معاون درمان وزارت بهداشت با تاکید بر اولویت راه اندازی مرکز دیالیز در بیمارستان بوعلی چادگان گفت : با راه اندازی این مرکز مردم دیگر نیاز به مراجعه به دیگر شهرها را ندارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  امروز به همراه اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بخش های مختلف بیمارستان بوعلی چادگان مانند بخش اورژانس، اتاق عمل ، چشم پزشکی و رادیولوژی و غیره بازدید کردند.

قاسم جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت در  این بازدید اظهار داشت : بیمارستان بوعلی چادگان جدید التاسیس است که خدمات سرپایی نسبتا خوبی به مردم ارائه می شود و به زودی در این بیمارستان به بیماران خاص خدمات ارائه خواهد شد.

وی بیان داشت: با راه اندازی محل اسکان متخصصان این بیمارستان ، ماندگاری انواع تخصص ها در این بیمارستان را شاهد خواهیم بود.

معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  با اشاره به اینکه خیران به ساخت محل استقرار برای متخصصان اقدام کردند که تا ۴۵ درصد کار پیش رفته است ، ادامه داد : این مکان در دو طبقه  احداث می شود.

جان بابایی راه اندازی مرکز دیالیز در بیمارستان بوعلی چادگان را در اولویت دانست و افزود: با راه اندازی این مرکز مردم دیگر نیاز به مراجعه به دیگر شهرها را ندارند.

همچنین در این بازدید غلامعلی حاجی عرب رئیس شبکه بهداشت و درمان چادگان افزایش تخت های بیمارستانی و رساندن به ۵۰ تخت در بیمارستان بو علی چادگان را خواستار شد و افزود : نبود متخصص داخلی و پزشک عمومی ثابت مشکل پیش روی ماست. 

وی با اشاره به اینکه متخصص اطفال نداریم ، بیان داشت : در حال حاضر  متخصص چشم ،زنان و زایمان ، اعصاب و روان در این بیمارستان  مستقر هستند. 

رئیس شبکه بهداشت و درمان چادگان با بیان اینکه در ۲۴ ساعت به طور تقریبی ۲۰۰ بیمار و به طور ماهانه بیش از ۶ هزار  بیمار در این بیمارستان ویزیت می شوند ، گفت : سه روز در هفته سونوگرافی در بیمارستان بو علی چادگان  انجام می شود.

حاجی عرب از وجود یک پزشک  عمومی در هر نوبت خبر داد و افزود: هم اکنون پنج پزشک عمومی داریم که پاسخگوی جمعیت مراجعه کنندگان به بیمارستان نیست.

وی از ساخت چهار سوییت  با همت خیران برای استقرار پزشکان متخصص خبرداد و گفت : نیاز به راه اندازی هر چه سریعتر بخش دیالیز در این بیمارستان داریم ضمن اینکه این بیمارستان مجهز به دو اتاق عمل است اما به دلیل نبود متخصص جراحی ، عملی انجام نمی شود.

انتهای پیام/م

ارائه خدمات به بیماران خاص در بیمارستان بوعلی چادگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار