شیری: نتیجه نگرفتن پیکان در فوتبال طبیعی است/ کار‌های فسخ قراردادم با پیکان تمام نشده است

بازیکن تیم پیکان گفت: نتیجه نگرفتن تیم ما در فوتبال طبیعی است، اما جلالی می‌تواند این تیم را در نیم فصل دوم تقویت کند.

شیری: نتیجه نگرفتن پیکان در فوتبال طبیعی است/ کارهای فسخ قراردادم با پیکان تمام نشده است به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی شیری بازیکن تیم فوتبال پیکان اظهار کرد: تیم ما خیلی خوب  و بدون حاشیه  است و بازیکنان سالمی داریم و امیدوارم این تیم در نیم فصل دوم به موفقیت برسد.

او درباره اینکه پیکان خوب نتیجه نمی گیرد و شش باخت متوالی در لیگ برتر داشته است گفت: این اتفاقات در فوتبال طبیعی است و جلالی مربی با تجربه ای است و می تواند این تیم را تقویت کند و انشاالله این تیم در نیم فصل دوم به رتبه ای که لایقش است برسد.  

شیری درباره اینکه از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند، بیان کرد: من کارهای فسخ قراردادم با باشگاه پیکان مانده است و انشاالله در روزهای آینده کارهایم انجام می شود و در تمرینات پرسپولیس شرکت می کنم. 

بازیکن تیم پیکان درباره اینکه  3 فصل در این تیم حضور داشته است و جدایی اش از این تیم سخت نیست، اظهار کرد: من 3 فصل با بازیکنان پیکان بودم و تعلق خاطر با آنها دارم و همه اعضای تیم پیکان سالم  و بی حاشیه هستند و دلم برای این تیم تنگ می شود. البته  نتایج این تیم را دنبال می کنم و امیدوارم در ادامه راه موفق شود.

او در پایان درباره تیم پرسپولیس خاطر نشان کرد: من تلاشم را می کنم که بهترین عملکرد در پرسپولیس داشته باشم. 


بیشتر بخوانید: تقابل پیکان نصفه نیمه با شاگردان نکونام/ جادوی کریمی برای فرار از قعر جدول مقابل استقلال


انتهای پیام/ 

اظهارات شیری درباره ناکامی پیکان در لیگ برتر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار