مربی تیم ملی فوتبال ایران برای پیگیری وضعیت پورعلی گنجی به بلژیک رفت

میک مک درموت برای پیگیری آخرین وضعیت مدافع ایرانی تیم یوپن در بلژیک حضور دارد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران برای پیگیری وضعیت پورعلی گنجی به بلژیک رفتبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهایی اردوی تیم ملی فوتبال ایران از ۲۴ آذر در تهران آغاز می شود تا ملی پوشان لیگ برتری پس از ۲ روز حضور در تهران ۲۶ آذر همراه با لژیونرها برای برپایی اردویی ۱۶ روزه در کمپ اسپایر دوحه و انجام دادن ۳ بازی تدارکاتی مقابل لبنان، فلسطین و قطر که قرار است به ترتیب در روزهای ۳۰ آذر، ۳ و ۱۰ دی برگزار می شود به دوحه بروند.

مرتضی پورعلی گنجی مدافع تیم یوپن بلژیک که به دلیل آسیب دیدگی حدود ۲ ماه دور از فوتبال بود و نتوانست در اردوهای اخیر تیم ملی و ۳ بازی تدارکاتی شاگردان کارلوس کی روش مقابل بولیوی، ترینیداد و توباگو و ونزوئلا شرکت کند، این روزها آخرین مراحل آسیب دیدگی اش را پشت سر می گذارد و به احتمال فراوان به زودی در ترکیب تیم یوپن که اکنون در رده یازدهم ژوپیلرلیگ بلژیک جای دارد به میدان می رود.

پورعلی گنجی که حدود ۴۵ روز در ساختمان پک روند درمانی اش را زیرنظر کادر پزشکی و فنی تیم ملی پیگیری می کرد نزدیک به ۱۰ روز پیش راهی بلژیک شد تا دور جدید تمریناتش را در تیم یوپن پیگیری کند.

از طرفی کارلوس کی روش هم میک مک درموت مربی اهل ایرلند شمالی تیم ملی را مامور کرده برای پیگیری آخرین وضعیت پورعلی گنجی به شهر یوپن برود تا شرایط او را برای حضور در مرحله نهایی اردوی تیم ملی بررسی کند.

کی روش امید زیادی دارد با بهره گیری از توانایی های این مدافع توانمند در رقابت های جام ملتهای آسیا استحکام خط دفاعی تیم ملی را حفظ کرده و در مسیر کسب قهرمانی این رقابت ها قرار گیرد.


بیشتر بخوانید::

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برگزار نمی‌شود/ جشن «فوتبال و اقوام» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی

بازگشت جهانبخش به اردوی تیم ملی فوتبال ایران

۵ گزینه احتمالی تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری بازی دوستانه کدام کشور‌ها هستند؟


انتهای پیام/

مک درموت عازم بلژیک شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.