نماینده کنگره آمریکا: ترامپ یک نژادپرست است

یکی از اعضای جدید و مسلمان کنگره آمریکا اعتقاد دارد رئیس‌جمهور کشورش، فردی جنجالی و نژادپرست است.

نماینده کنگره آمریکا: ترامپ یک نژادپرست استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی هیل، عضو جدید و مسلمان کنگره آمریکا معتقد است ترامپ یک نژادپرست است.

رشیده طالب که از ایالت میشیگان به مجلس نمایندگان آمریکا راه پیدا کرده است، گفت: توجه داشته باشید من حقیقتا معتقدم که او (دونالد ترامپ) فردی جنجالی و نژادپرست است.

او افزود: ما در سخنان وی شاهد سیاست‌های نژادپرستانه هستیم. حقیقت این است که او هنوز رئیس جمهور ما است، اما فرقی نمی‌کند من قصد دارم کاری کنم که او در این رابطه پاسخگو شود.

رشیده طالب، یکی از زنان مسلمانی است که همراه با الهان عمر به تازگی برای حضور در کنگره انتخاب شده است. او همچنین نخستین آمریکایی فلسطینی تبار است که به کنگره آمریکا راه یافته است. دموکرات‌ها بار‌ها از ترامپ به خاطر بیان سخنان نژادپرستانه انتقاد کرده اند.

در ماه نوامبر تام پرز، رئیس کمیته ملی دموکرات‌ها از ترامپ به خاطر سخنانش در زمان مبارزات انتخاباتی آمریکا به شدت انتقاد کرد. او از یکی از پوستر‌های تبلیغاتی که یک مرد مکزیکی را نشان می‌دهد که به طور غیرقانونی وارد آمریکا شده است و به خاطر قتل دو پلیس به اعدام محکوم شده است، به شدت انتقاد کرد. 

از ترامپ به خاطر سخنانش درباره لبرون جیمز، فوق ستاره لیگ بسکتبال ان. بی. آی آمریکا هم به شدت انتقاد شده است. لبرون جیمز در سخنان خود از نازی‌ها و افراد نژادپرستی که در سال 2017 در شارلوتس ویل در ویرجینیا تظاهرات کردند به شدت انتقاد کرده بود. این تظاهرات به خشونت گرائید.

رشیده طالب همچنین در ادامه اظهاراتش گفت: من هیچ نظری درباره سخنان ترامپ ندارم. او با پیام‌های توئیتری همیشگی خود سیاستمداران و عامه مردم آمریکا را دچار سردرگمی می‌کند. زمانی که من رسانه‌های ملی را رصد می‌کنم همه آن‌ها هم به خاطر این اقدامات ترامپ سردرگم شده اند. همه به دنبال آن هستند که حدس بزنند که در فکر ترامپ چه می‌گذرد. آن‌ها می‌خواهند که نظر همگان را درباره پیام‌های توئیتری او بدانند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار