مراکز پایش آلودگی هوا در بوشهر افزایش می‌یابد

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: اکنون پنج مرکز پایش آلودگی هوا در استان وجود دارد و قصد داریم با پیگیری‌های لازم این رقم را افزایش دهیم.

مراکز پایش آلودگی هوا در بوشهر افزایش می‌یابدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرهاد قلی نژاد در نشست با فرماندار شهرستان دشتی افزود: وجود این مراکز به شناسایی آلایند‌ه‌های محیط زیست کمک خواهد کرد و ما می‌توانیم راهکار‌ها و شیوه‌های کاهش آلودگی را پیشنهاد بدهیم.

وی همچنین با اشاره به تلاش محیط‌بانان برای حفاظت از عرصه‌های طبیعی استان، بیان کرد: محیط‌بانان استان با همه مشکلات و کمبود‌ها تلاش می‌کنند ماموریت‌هایشان را به نحو مطلوب انجام دهند.

فرماندار دشتی نیز گفت: اعتبار لازم برای ایجاد ایستگاه سنجش آلایندگی هوا در شهرستان اختصاص داده شده و لازم است نصب و راه‌اندازی آن سرعت گیرد.

عبدالله نادری بیان کرد: شهرستان دشتی به لحاظ وسعت دومین شهرستان استان محسوب می‌شود و نیازمند توجه جدی است.

 با قدردانی از تلاش‌های محیط بانان شهرستان دشتی، افزود: با وجود کمبود امکانات و میزان بالای ماموریت ها، محیط‌بانان با عشق، علاقه و از خودگذشتگی ماموریت‌های خود را پیگیری می‌کنند.

فرماندار دشتی با تاکید بر ضرورت مشارکت بیشتر مردم در ماموریت‌های محیط زیست، گفت: محیط زیست در اجرای ماموریت‌های خود از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد بیشتر استفاده کند.

انتهای پیام/ک

محیط‌بانان استان با وجود مشکلات و کمبود‌ها ماموریت‌ها را انجام می‌دهند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.