نقل و انتقالات استقلال در رشت یا تهران

مدیران باشگاه استقلال پس از پایان بازى هاى آبى پوشان طبق لیست سرمربى تیم بازیکنان مورد نیاز زا جذب مى کنند.

نقل و انتقالات استقلال در رشت يا تهرانبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اعضاى تيم فوتبال استقلال  روز گذشته براى ديدار مقابل سپيد رود رشت در چارچوب رقابت هاى ليگ برتر راهى رشت شدند و فتحى سرپرست باشگاه هم خود را به جمع آبى ها در اين شهر رساند تا با حضور در كنار تيم شرايط بهترى را بر اردوى تيمش رقم بزند.

او  پس از حضور در اردوى استقلالى ها دقايقى با شفر به گفت و گو پرداخت ، شنیده می شد که صحبت های مطرح شده در خصوص   نقل و انتقالات و سفر فتحى به دوبى براى جذب بازيكن است كه با پيگيرى هاى صورت گرفته اين موضوع تكذيب شد و سرپرست باشگاه استقلال درباره نقل و انتقالات با سرمربى تيم صحبتى نداشته است.

طبق هماهنگى هاى صورت گرفته قرار است پس از اتمام بازى سپيد رود و پديده ،شفر هم ليست ورود و خروج خود را آن هم در تهران در اختيار تيم قرار دهد تا بدين منظور مديران استقلال براى جذب بازيكن اقدامات لازم را انجام دهند.

تا به اينجابه نظر مى رسد استقلالى ها بتوانند وضعيت گرو و نيوماير را براى جدايى روشن كنند همچنين بازگرداندن اميد نورافكن به جمع استقلالى ها و عقد قرارداد با جپاروف در نيم فصل از ديگر اقدامات مديران استقلال خواهد بودپس از آن  مى توان به كنار رفتن جابر انصارى از ليست استقلال و اضافه كردن نام بازيكنان همچون شجاعيان ،كريمى و آقاخان به تركيب استقلال اشاره كرد.


بیشتر بخوانید:

سپید رود- استقلال/ تقابل دو نسل با نام‌های علی کریمی/ گرگ‌های باران دیده در شهر باران/ انگیزه‌های دو نیمکت در دیدار پدیده - ماشین سازی

گزارش تمرین امروز تیم فوتبال استقلال در ورزشگاه غدیر

غیبت معنادار گرو در تمرین استقلال


انتهای پیام /

 


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۷ ۱۶ آذر ۱۳۹۷
میتونن تیام رو برگردونن.
آخرین اخبار