برگزاری همایش آموزش ریاضی به شیوه شهودی و کاربردی

مدیر آموزش و پرورش بهبهان از شرکت ۸۳ دبیر ریاضی دوره متوسطه اول و دوم در همایش  آموزش ریاضی به شیوه شهودی و کاربردی  خبر داد.

رسول عبدی پور، مدیر آموزش و پرورش بهبهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگارانجوان از اهواز، گفت: با همت پژوهشسرای خوارزمی و مشارکت بنیاد نخبگان استان خوزستان، همایش علمی آموزشی با عنوان "آموزش ریاضی به شیوه شهودی و کاربردی" برگزار شد.

وی توانمند سازی نیروی انسانی را از عوامل بهبود کیفی آموزش در مدارس دانست و افزود: از اهداف مهم و اصلی برگزاری این همایش را می توان ارتقاء سطح دانش، نو شدن و بروز رسانی اطلاعات و آشنایی دبیران با شیوه های نوین، خلاقانه و کاربردی تدریس درس ریاضی برشمرد.

عبدی پور عنوان کرد: در این همایش علمی-آموزشی، 83 دبیر ریاضی دوره متوسطه اول و دوم شهرستان بهبهان شرکت کرده و با روش نوین آموزش دروس ریاضیات آشنا شدند.

مدیر آموزش و پرورش بهبهان در پایان با اشاره به تغییر رویکرد کتب درسی به دانش آموز محوری و کاربردی شدن، بیان داشت: به کارگیری روش های نوین تدریس متناسب با مباحث کتب درسی می تواند با ایجاد حس کنجکاوی و پرسشگری، دانش آموزان را در فرآیند یاددهی- یادگیری فعال کرده و با تسهیل درک مفاهیم و مطالب، با جنبه های کاربردی علوم آشنا شوند.

انتهای پیام/م

برپایی کارگاه آموزشی ریاضی در بهبهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.