گوشی vivo NEX 2 تلفن همراهی با دو نمایشگر +فیلم

جزئیاتی در فضای مجازی درباره وجود دو نمایشگر در جلو و عقب vivo NEX 2 پرچمدار بعدی ویوو، منتشر شده است.

vivo NEX 2 تلفن همراهی با دو نمایشگر +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویوو (Vivo) یک شرکت طراحی کننده، توسعه دهنده و تولید کننده گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی گوشی‌ است. ویوو کار خود را روی ارائه بهترین تلفن‌ همراه‌ها به کاربرانش متمرکز کرده است. این شرکت مدتی است که به دنیای طراحی و ساخت تلفن‌ همراه قدم گذاشته است.

در حال حاضر ما می‌دانیم که پرچمدار بعدی ویوو NEX، یعنی vivo NEX 2 دارای دو صفحه نمایش است. این گوشی یک نمایشگر 6.59 اینچی بدون حاشیه در جلو و یک نمایشگر 5.5 اینچی در عقب دارد. ما اکنون می‌دانیم که مهندسان ویوو چه فکری برای فرآیند تعویض بین این دو صفحه نمایش کرده‌اند. این کار شامل هیچ فرایند مکانیکی نیست.

تنها کاری که لازم است برای تعویض بین صفحه‌ها انجام شود، این است که با سه انگشت روی صفحه روشن گوشی کشیده شود (چه صفحه جلو، چه عقب). به همین راحتی می‌توان بین صفحه نمایش جلویی و پشتی جا به جا شد.

هنوز این شایعه برای VIVO NEX 2 جدید است اما ما دوبار شواهدی درباره آن دیده‌ایم. ما می‌دانیم که تمام دوربین‌های تلفن همراه در بالای صفحه پشتی آن قرار دارند اما در این مورد ما فقط می‌توانیم حدس بزنیم چه اتفاقی خواهد افتاد.

ما معتقدیم که Vivo NEX 2 مانند Vivo NEX S از پردازنده Snapdragon 845 به همراه 8 گیگابایت رم بهره خواهد برد. ما همچنین انتظار داریم که Vivo NEX 2 در اوایل سال 2019 به صورت رسمی رونمایی شود. شاید این رونمایی در کنفرانس Mobile World در اواخر ماه فوریه اتفاق بیافتد.

در ادامه ویدئویی که از این تلفن همراه در فضای مجازی منتشر شده را مشاهده می‌کنید. در این فیلم می‌توانید نحوه جابجایی بین صفحه نمایش‌ها را به وضوح مشاهده کنید.


بیشتر بخوانید:طراحی بی‌نظیر سری جدید بی‌ام‌و +تصاویر


انتهای پیام/

پرچمدار بعدی ویوو دارای دو صفحه نمایش است

برچسب ها: فناوری ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.