آیت الله نور مفیدی :

دانشگاهها ودانشجویان ادامه دهنده عزت و استقلال کشور باشند

آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان گفت : دانشگاهها و دانشجویان ادامه دهنده راه عزت و استقلال کشور باشند .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، آیت الله نور مفیدی نماینده ولی فقیه استان گلستان در نماز وحدت آفرین جعمه به روز ۱۶ آذر و روز دانشجو اشاره کرد و گفت: اقدام دانشجویان انقلابی در سالهای گذشته که با هدف عزت و سربلندی و استقلال کشور انجام شد ، در دانشگاه مورد حمله استکباران و دست نشانده های آنها قرار گرفتند و ۳ نفر به شهادت رسیدند .

آیت الله نور مفیدی افزود : اگر چه برخی ها در تلاش هستند اقدام دانشجویان را که ضد امریکایی بوده است را ، همراهی با آمریکایی ها نشان دهند ،سخت در اشتباه هستند چرا که افکار و اقدام دانشجویان دیروز در عمل دانشجویان امروز برای پیروزی و ایستادگی کشور در مقابل توطئه ها پیداست و نشان از بصیرت آنهاست .

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان ادامه داد : دانشجویان قشری هستند با تعلقات کمتر که صداقت و شجاعت درصحنه ها آشکار است و انتظار داریم راهی که دانشجویان دیروز برای دفاع از عزت و استقلال کشور انجام دادند همچنان ،امروز هم در دانشگاهها حاکم باشد .

آیت الله نور مفیدی افزود :برای حفظ آرمانهای انقلاب اسلامی سرمایه هایی مانندشهید مطهری ، هاشمی نژاد ،بهشتی از دست داده ایم و به هیچ کشور و قدرتی حتی در خیال اجازه نمی دهیم که ما را تحقیر کنند و مارا به سالهای قبل انقلاب برگردانند .

آیت الله نور مفیدی در پایان سالروز شهادت آیت الله گلپایگانی و دستغیب را تسلیت گفتند .

انتهای پیام / گ

دانشگاهها ودانشجویان ادامه دهنده عزت و استقلال کشور باشند

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.