ضرغامی: شهدای شهریور ۲۰ و ۱۶ آذر ۳۲ شناسنامه الگوی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی هستند

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در اینستاگرام نوشت شهدای شهریور ۲۰ در کنار شهدای ۱۶ آذر ۳۲، شناسنامه الگوی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی هستند.

شهدای مرزبانی مایه امنیت مردم  هستند+ عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عملیات تروریستی روز گذشته در شهر چابهار به شهادت چند تن از هموطنان کشور  منجر شد و بار دیگر مردم را در غم و اندوه فرو برد. هر چند که عملیات تروریستی فوق عملیاتی ناموفق بود اما شهادت دو تن از محافظان امنیت در این حادثه، بر اهمیت موضوع امنیت که مرهون خون شهدا و دفاع جانانه آن‌ها است، اضافه کرد.

سید عزت‌اللّه ضرغامی رئیس اسبق سازمان صداوسیما در پست اینستاگرامی خود که ساعتی پیش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد، یاد و خاطره شهدای حادثه تروریستی روز گذشته در چابهار را نیز گرامی داشته است.

متن پست اینستاگرامی رئیس سابق رسانه ملی به شرح زیر است:

یاشاسین! شهریور ۱۳۲۰ قوای متجاوز شوروی از شمال و انگلیس از جنوب وارد خاک ایران می‌شوند. پهلوی تسلیم می‌شود و به ارتش دستور عقب‌نشینی می دهد! اما مرز نخجوان و جلفا شاهد هنرنمایی ۳ آتش به اختیار شجاع است که با مقاومت مردانه خود یک شبانه روز دشمن را زمین گیر می کنند. آنان تا آخرین فشنگ در کنار پل آهنی می‌جنگند و کاری می‌کنند که پس از شهادت، فرماندهان دشمن به آنان ادای احترام کنند و آنان را به خاک بسپارند. یاشاسین! در جمع دانشجویان منطقه آزاد ارس گفتم : "شهید ستوان ملک محمدی و سربازان شهید، محمد راثی هاشمی و عبدالله شهریاری شهدای شهریور ۲۰ ،در کنار شهدای ۱۶ آذر ۳۲ ، شهیدان شریعت رضوی ، احمد قندچی و مصطفی بزرگ‌نیا، شناسنامه الگوی نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی هستند.

تصویر مربوط به مزار شهید عبدالله شهریاری است. محل تدفین آنان، همان محل شهادتشان است. فرمانده جلو و سربازان در عقب ، معنادار است! یاد و خاطره مرزبانان شهید جمهوری اسلامی و شهدای اخیر حادثه تروریستی چابهار را گرامی می داریم و به روان پاک آنان که مایه امنیت مردم هستند درود می فرستیم. روحشان شاد!

شهدای مرزبانی مایه امنیت مردم  هستند+ عکس

انتهای پیام/

برچسب ها: سیاسیون ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار