پیروزی پرگل دختران سپاهان در هفته نخست لیگ بانوان

تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال بانوان کشور با نتیجه ۹ بر صفر آذرخش تهران را شکست داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،تیم فوتبال بانوان فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال کشور  امروز در ورزشگاه صفاییه به مصاف تیم آذرخش تهران رفت که در نهایت این دیدار به نفع دختران سپاهان به پایان رسید.

سپاهان در این دیدار سوار بر بازی بود و بازی را به خوبی در دست داشت و توانست برتری خود را به رخ حریف بکشد و برای دیگر حریفان از همین هفته ابتدایی خط و نشان بکشد، سپاهان در نیمه نخست توانست با برتری 7 بر صفر به پیروزی برسد تا به نوعی بازی را در همان نیمه نخست به پایان برساند.

در نیمه نخست مرضیه نیکخواه 2 گل، شیوا فاضلی 2 گل، شقایق روزبهان، مریم رهیده و الهام فرهمند برای سپاهان گلزنی کردند تا این دیدار در نیمه نخست با برتری قاطع سپاهان‌ها به پایان برسد و با روحیه بالا به رختکن بروند.

در نیمه دوم با تغییر ترکیب در هر 2 تیم بازی کمی افت کرد اما باز این سپاهانی‌ها بودند که توانستند گلزنی کرده و نیمه دوم را نیز به نفع خودشان به پایان برسانند، در نیمه دوم با 2 گل مانیا اسادوریان و شقایق روزبهان به نفع سپاهان به پایان رسید تا ضمن هتریک روزبهان این بازی در نهایت با نتیجه 9 بر صفر به پایان برسد.

 

انتهای پیام/م

 

مصاف تیمهای فوتبال بانوان سپاهان وآذرخش تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار