محمد صادق فرجی با انتشار پیامی از جامعه کاراته از سمت خود استعفا داد

محمد صادق فرجی رئیس فدراسیون کاراته از سمت خود استعفا داد و با انتشار پیامی از جامعه کاراته قدردانی و خداحافظی کرد.

محمد صادق فرجی با انتشار پیامی از جامعه کاراته قدردانی و خداحافظی کردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون کاراته، با توجه به قانون منع به کارگیری بازنشستگان، رئیس فدراسیون کاراته از سمت خود استعفا داد. در همین راستا محمد صادق فرجی با انتشار پیامی از جامعه کاراته قدردانی و خداحافظی کرد.

 متن پیام محمدصادق فرجی بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

باعرض سلام و احترام
خداوند متعال را شاکرم که بر من منت نهاد و فرصتی دوباره رقم زد تا بار دیگر، بخشی از عمر خویش را در میان شما بزرگواران، دوستان عزیز، همکاران گرامی، پیشکسوتان محترم و جمع خانواده بزرگ کاراته سپری کنم.

در طی مدتِ کمتر از ۲ سالی که توفیق خدمت حاصل شد، در سایه همدلی، تلاش و پشتکارِ بی منت وحمایت همه جانبه جامعه بزرگ کاراته، موفقیت‌های درخور و ارزشمندی به سرانجام رسید.

کسب ۱ طلا و ۴ نقره پس از ۳۶ سال آن هم از ۵ فرصت ممکن در بازی‌های جهانی در سال ۲۰۱۷، قهرمانی در هر چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان نخستین بار در آسیا، کسب ۸ مدال از ۸ فرصت ممکن در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، کسب ۴ مدال از ۵ فرصت ممکن در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین و کسب جایگاه نائب قهرمانی در مجموع مدال‌ها و نشان برنز تاریخی کاتای تیمی مردان، نخستین بار پس از ۴۸ سال و سومین بار پیاپی ایستادن بر سکوی قهرمانی کومیته تیمی پیکار‌های جهانی در سال ۲۰۱۸ و همچنین قهرمانی‌ها در رقابت‌های مهمِ لیگ‌های جهانی کاراته وان، کسب کرسی‌های بین المللی و فراهم اوردن زمینه‌های فراتر، از جمله افتخاراتی است که در همین مدت کوتاه به کاراته ایران تعلق گرفت؛ افتخاراتی که جز با تلاش و انگیزه و تعامل باسایر قسمت‌ها و دستگاه‌ها محقق نشد و انشاءالله که با حرکت قطار کاراته بر همین ریل و مسیر، شاهد توفیق روزافزون قهرمانان سرافزارمان، خصوصاً در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ باشیم. در کنار این مدال اوری‌ها در حوزه قهرمانی، شاهد رشد و شکوفایی در بخش‌های دیگر از جمله توسعه همگانی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با رویکرد دانش افزایی و یکسان سازی و وحدت رویه، راه اندازی سایت سامانه الکترونیک فدراسیون بمنظور جمع آوری و مشخص شدنِ اطلاعات و داده‌های مربوطه، بازنگری و تدوین آیین نامه‌ها و همچنین اساسنامه فدراسیون کاراته و بازسازی سالن و نیز سایت اداری فدراسیون، پرداخت معوقات مالی، افزایش چشمگیر اعتبارات فدراسیون و سایر اقدامات مفید دیگری، که جز با همکاری و تلاش شما بزرگواران و حمایت همه جانبه و نگاه مثبت مسئولین وزارت و کمیته ملی المپیک مقدور نبود، به انجام نمی‌رسید.

یقیناً در این مدت از آموزه‌های انسانی، اخلاقی و فنی شما نصیب اینجانب شد که باعث افتخار بنده بوده است. ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف یکایکِ شما دوستان، مسئولین کمیته‌های مختلف فدراسیون و همچنین روسای همراه و عزیز هیات‌ها و سبک ها، بخصوص همکاران صدیق خودم، کادر و اعضای افتخارآفرین تیم‌های ملی و اصحاب رسانه، از خداوند متعال نعمات بیکران برایتان آرزومندم. با توجه به اینکه از این تاریخ، توفیق ادامه خدمت در خانواده کاراته را ندارم، همچنان در خدمت جامعه کاراته خواهم بود و با امید به اینکه اگر قصوری بوده، از صمیم قلب بخشیده و بنده را حلال فرمایید، همگی را به رب العالمین می‌سپارم.

در پایان برای برادر ارجمندم جناب آقای محسن آشوری؛ این مرد بزرگوار و بسیار پر تلاش، نهایت موفقیت و بهروزی را در تمامی صحنه‌ها و مراحل زندگی و شغلی، از خداوند متعال خواهانم.

خدایا، سرنوشت مرا خیر بنویس؛ تقدیری مبارک تا هر چه را که تو دیر می‌خواهی زود نخواهم و هر چه را که تو زود می‌خواهی دیر نخواهم.

ارادتمند
محمدصادق فرجی


بیشتر بخوانید:

ضیایی بالاخره استعفا داد / فدراسیون والیبال در انتظار ابلاغ سرپرستی

ساکت از دبیر کلی فدراسیون فوتبال استعفا کرد/ شکوری به عنوان سرپرست موقت انتخاب شد

سرپرستان معاونت امور زنان و فدراسیون‌های کاراته و والیبال مشخص شدند


انتهای پیام/

فرجی از سمت ریاست فدراسیون کاراته استعفا کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.