سرجینیو: پنالتی سایپا درست نبود / بازی در اختیار ما بود

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان گفت:بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و تلاش کردند، اما در جزئیات که همیشه با آن‌ها صحبت می‌کردیم بازی را باختیم.

سرجینیو: پنالتی سایپا درست نبود / بازی در اختیار ما بودبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، پائولو سرجیو سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ،  بعد از شکست ۳بر یک مقابل سایپا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در نشست خبری گفت: تصور  می‌کنم بخاطر یک اشتباه بازی را از دست دادیم. بازیکنان بازی خوبی انجام دادند و تلاش کردند، اما در جزئیات که همیشه با آن‌ها صحبت می‌کردیم بازی را باختیم.

پنالتی سایپا درست نبود 

او ادامه داد: فوتبال خوبی را بازی کردیم، بیشتر بازی در اختیار ما بود اما خوش‌شانس نبودیم من معتقدم  پنالتی سایپا هم پنالتی نبود. ما مقابل تیم خوبی بازی کردیم.

سرمربی صنعت نفت آبادان اظهار داشت: هیچ وقت  در مورد بازیکنانم بد صحبت نمی‌کنم. این بازیکنان هستند که ما می‌توانستیم داشته باشیم. همیشه در مورد بازیکنانم صحبت کردم و هیچ وقت دنبال بهانه‌جویی برای نتایجم نیستم. باید به بازی نگاه کنیم، ناراحت هستیم که نتوانستیم پیروز شویم، ولی فکر کنم بازی خوبی انجام دادیم. اما چون پیروز نشدیم این شرایط را درک می‌کنم.

جزئیاتی بود که روی آن ها کار می کردیم اما اجرایی نشد

او در مورد اینکه چرا در این بازی عصبی بوده است، گفت: یکسری جزئیاتی که همیشه در تمرینات روی آن کار می‌کردیم در زمین اجرا نشد و من به همین خاطر ناراحت شدم.

سرمربی نفت در مورد مهدی ترابی که خیلی راحت بازی می کرد گفت: اگر ضربات ایستگاهی ما را دقت می‌کردید می‌دیدید که در هر ضربه یکی مراقب این بازیکن بود. یکی همیشه مراقب ترابی بود، اما روی آن گل دوم یکی از بازیکنان خوابش برد و ما گل دوم را خوردیم. اگر همه ضربات ایستگاهی را چک کنید همیشه یکی مراقب این بازیکن بود.

او در مورد اینکه چرا دروازه‌بان جوان نفت را دوباره نیمکت‌نشین کرده است گفت: من به هر دو دروازه‌بان‌مان اعتماد دارم دروازه‌بان دوم ما دروازه‌بان آینده‌داری است شهاب گردان هم خوب کار می‌کند.

مقصر من هستم

سرجیو در مورد اینکه گردان روی گل‌های دوم و سوم استقلال در بازی گذشته مقصر بود، عنوان کرد: مقصر من هستم، من به همه شما احترام می‌گذارم. هر وقت خواستید بیایید در تمرین در مورد این مسائل صحبت کنیم هیچ وقت در نشست خبری من انگشت اتهامم را به سمت هیچ بازیکنی نمی‌گیرم و او را به خاطر نتیجه بازی مقصر نمی‌دانم.

او در مورد جاسم کرار گفت:‌ما یک تیم با تجربه ناکافی هستیم کرار بازیکن با تجربه و با انگیزه‌ای است. خیلی عادت ندارم که بازیکنان را به صورت فردی در نشست آنالیز کنم چه برنده شویم چه ببازیم. وقتی بعد از بازی بازیکنان را آنالیز می‌کنید می‌بینید که همه بازیکنان می‌توانستند بهتر باشند. ما به عنوان یک تیم خوب بودیم و نمایش خوبی داشتیم. من گاهی اوقات در کنار زمین عصبانی می‌شوم، زیرا در برخی جزئیات می‌توانیم بهتر باشیم که نیستیم. ما در جزئیات در این بازی بازنده شدیم.

هر فردی نظر خودش را دارد من باید بازیکنان را برای بازی انتخاب کنم

سرجیو در مورد اینکه هواداران می‌آیند و نفت آبادان را حمایت می‌کنند، اما از این نتایج راضی نیستند و اینکه چرا طالب ریکانی نیمکت‌نشین بود و بازیکن خارجی‌مان بازی کرد، گفت: هر فردی نظر خودش را دارد من باید بازیکنان را برای بازی انتخاب کنم و ۱۱ نفر اصلی را من انتخاب کردم، چون به آن‌ها اعتماد داشتم. از هواداران هم تشکر می‌کنم که ما را امروز حمایت کردند.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام / 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.