رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه؛

مشکل کمبود آهن‌آلات در مناطق زلزله زده بر روند بازسازی تاثیر می گذارد

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: اکنون ۷۰ درصد آهن‌آلات مورد نیاز مناطق شهری زلزله‌زده در استان کرمانشاه تأمین شده است و مابقی باید به سرعت تأمین شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، رضا خواجه‌ای  رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون 54 هزار تن آهن‌آلات تأمین و تحویل متقاضیان شده است اظهار داشت: اکنون مشکل کمبود آهن‌آلات در منطقه وجود دارد و مسئولان استانی و کشوری به طور جد پیگیر تأمین موارد مورد نیاز هستند آهن‌آلاتی که توسط تعاونی‌های بنیاد مسکن بین زلزله‌زدگان توزیع می‌شود به قیمت سال گذشته است و افزایش قیمت آهن آلات مربوط به مواردی است که خود مردم تهیه می‌کنند.

خواجه‌ای با بیان اینکه بیشتر آهن‌آلات بین متقاضیان توزیع شده است بیان کرد: اکنون پیشرفت فیزیکی واحدهای روستایی بین 85 تا 90 درصد است و براساس برنامه زمانبندی بازسازی واحدهای روستایی تا پایان امسال و بازسازی واحدهای شهری تا نیمه نخست سال آینده به اتمام می رسد.

وی با بیان اینکه مشکلی در توزیع سیمان در مناطق زلزله‌زده وجود ندارد افزود: اکنون 150 هزار تن سیمان وارد منطقه شده و در حال توزیع است.

وی افزود: در واحدهای شهری 70 درصد آهن‌آلات توزیع شده است و چنانچه 30 درصد باقی‌مانده تأمین نشود به طور قطع بر روند بازسازی و پیشرفت کار تأثیر می‌گذارد.

انتهای پیام/ز

تاکنون 54 هزار تن آهن‌آلات تأمین و تحویل متقاضیان شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار