جاده های خراسان شمالی مه آلود و لغزنده است

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: هم اکنون تمامی محور‌های استان مه آلود و لغزنده است.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ علیرضا حسین زاده رئیس پلیس راه فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: بیشترین بارش‌ها در محور بجنورد به اسفراین است که با لغزندگی جاده و مه همراه است.

وی افزود: در مابقی محور‌ها و گردنه‌های این استان نیز بارش باران در جریان است و جاده‌های استان لغزنده است.

سرهنگ حسین زاده گفت: ظهر امروز در نتیجه واژگونی یک دستگاه خودرو ال ۹۰ در محور چمن بید به جنگل گلستان کیلومتر ۴۹ سرنشین این خودرو کشته شد.

وی بیان کرد: همچنین در محور گرمه نیز یک مورد واژگونی خودرو داشتیم که یک نفر مجروح شد.
وی علت هر دو تصادف را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کرد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گفت: همچنین شب گذشته دو خودرو سواری در مسیر ناتمام بیمارستان امام حسن (ع) شهرستان بجنورد با یکدیگر برخورد کردند که در نتیجه این تصادف یک نفر مجروح شد.

وی علت این حادثه را عدم مراقبت پیمانکار پروژه راهسازی مسیر بیمارستان دانست و اظهار کرد: پیمانکار این پروژه علائم هشداردهنده و ورود ممنوع در این مسیر نصب نکرده بود و نباید اجازه تردد خودرو را می‌داد.

سرهنگ حسین زاده افزود: مقصر این حادثه قصور پیمانکار و نیز عدم رعایت نکات ایمنی توسط راننده دو خودرو در مسیر ورود ممنوع بوده که برخورد لازم صورت گرفت.

بارش باران از اوایل امشب در خراسان شمالی آغاز شده و بر اساس پیش بینی هواشناسی بارش‌ها تا روز دوشنبه ادامه دارد و احتمال بارش برف و کاهش ۶ تا ۸ درجه‌ای دما نیز وجود دارد.

استان خراسان شمالی، بدون احتساب راه‌های روستایی، هزار و ۳۴۳ کیلومتر راه دارد که ۱,۵۴ درصد از راه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.

اکنون ۱۶۶ کیلومتر بزرگراه، ۴۳۲ کیلومتر راه اصلی و ۷۴۵ کیلومتر راه فرعی در این استان وجود دارد.

طول راه‌های روستایی استان هم چهار هزار و ۶۵۴ کیلومتر است که ۳,۶ درصد از راه‌های روستایی کشور را دارد و در جایگاه ۱۳ استان‌های کشور قرار گرفته است.

طول راه‌های شریانی خراسان شمالی ۶۳۷ کیلومتر است که ۱,۸ از راه‌های شریانی کشور را شامل می‌شود.

انتهای پیام / ب/پ

لغزندگی محور‌های خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.