«حقیقت درخشان» از نقش سپاه و بسیج در دفاع مقدس می گوید

کتاب حقیقت درخشان اهداف ,رسالت و ماموریتهای سپاه و بسیج را در دفاع مقدس تشریح می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در سال‌های اخیر دشمنان جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی تلاش کرده‌اند که به اشکال مختلف چهره کشورمان به خصوص چهره سپاه و بسیج را در سطح جهان مخدوش کنند.

در این میان برخی از فعالان ادبی و هنری کشور با آگاهی کافی تلاش کرده‌اند که چهره واقعی سپاه و بسیج را با استفاده از توانایی خود به جهانیان نشان دهند.

نقش سپاه و بسیج در دفاع مقدس را در آینه حقیقت درخشان بخوانید

محمد فردی، محمد محمدپور و امیرمحمد حکمتیان از جمله افرادی هستند که در این زمینه فعالیت داشته‌اند. آنها با گردآوری و تدوین کتاب «حقیقت درخشان» تلاش کرده‌اند نقش سپاه و بسیج در دفاع مقدس را از منظر فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تبیین کنند.

کتاب «حقیقت درخشان» دربرگیرنده ۳ بخش و ۱۶ فصل است. افراد علاقمند به مطالعه این کتاب در بخش اول آن از ضرورت وجود امنیت و دفاع از نظام اسلامی و وظایف و مأموریت‌های نیرو‌های مسلح و کارکرد‌های آن‌ آگاه می‌شوند؛ آنها در این بخش از کتاب «حقیقت درخشان» متوجه می‌شوند که جنگ تحمیلی یک تجربه و درس است.

بخش دوم کتاب حقیقت درخشان نقش سپاه در دوران دفاع مقدس را تبیین می‌کند. گردآوران و مؤلفان کتاب «حقیقت درخشان» در این بخش اهداف، رسالت و مأموریت‌ها، خصوصیات و ویژگی‌ها و اقدامات و خدمات سپاه در دوران دفاع مقدس را تشریح می‌کنند. در این بخش متوجه می‌شویم دفاع مقدس، تجلی‌گاه توانمندی‌های سپاه و قطب‌نما و چراغ راه آینده  است.

نقش بسیج در دوران دفاع مقدس در بخش سوم کتاب «حقیقت درخشان» تشریح می‌شود. در این بخش از اهداف، رسالت و مأموریت‌های بسیج آگاه می‌شویم و خصوصیات و ویژگی‌های بسیج در دوران دفاع مقدس را بیش از پیش خواهیم شناخت. اقدامات و خدمات بسیج در دوران دفاع مقدس نیز در فصل سوم این بخش کتاب حقیقت درخشان تشریح می‌شوند.

در بخش سوم کتاب «حقیقت درخشان» متوجه می‌شویم که دفاع مقدس، تجلی‌گاه توانمندی‌های بسیج در دوران دفاع مقدس و قطب‌نما و چراغ راه آینده بسیج است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار