هلال احمر ناجی چوپان گرفتار در کوهستان شد

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک از نجات عملیات چوپان گرفتار در ارتفاعات روستای گراشکو از توابع اندیمشک توسط نجاتگران این جمعیت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، افشین کاویانی، رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک گفت: فردی که پیشه چوپانی برای امرار معاش انجام می‌دهد، روز پنجشنبه ۱۵ آذر برای یافتن گوسفندان خود به ارتفاعات روستای گراشکو رفته که بر اثر بارندگی شدید و فقدان وسائل ارتباطی به مدت یک روز در ارتفاعات گرفتار شد.

وی افزود: نجاتگران جمعیت هلال احمر اندیمشک با تجهیزات امداد در کوهستان با حضور در ارتفاعات مذکور، اقدام به یافتن و نجات فرد گرفتار در ارتفاعات کردند.

کاویانی عنوان کرد: تمامی نیروهای امدادی همواره در آمادگی کامل بوده تا در صورت لزوم برای خدمت و امدادرسانی به مصدومان و افراد گرفتار در کوتاه‌ترین زمان ممکنه وارد عمل شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر اندیمشک بیان داشت: تیم واکنش سریع این جمعیت به شهر حمزه و سیاه منصور دزفول اعزام و 3 خانواده گرفتار در سیل را نجات دادند.

وی در پایان گفت: در این عملیات 3 دستگاه خودروی امدادی شامل یک دستگاه ست نجات ، یک دستگاه آمبولانس و خودروی پیکاب و همچنین ۱۲ نفر نجاتگر و یک نفر کارمند به انجام خدمت پرداختند.

انتهای پیام/م

نجات یک چوپان گرفتار در کوه توسط هلال احمر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.