سرهنگ موسوی پور خبر داد

دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو و موتورسیکلت

رئیس کلانتری 169 مشیریه از دستگیری یک سارق لوازم خودرو خبر داد و گفت: متهم در کلانتری به 30 فقره سرقت لوازم خودرو و موتورسیکلت در جنوب تهران اعتراف کرد.

دستگیری سارق حرفه ای لوازم خودرو با 30 فقره سرقتبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ سید امین موسوی پور رئیس کلانتری 169 مشیریه از دستگیری یک سارق لوازم خودرو خبر داد و اظهار کرد: متهم در کلانتری به 30 فقره سرقت لوازم خودرو و موتورسیکلت در جنوب تهران اعتراف کرد.

رئیس کلانتری 169 مشیریه گفت: با تماس تلفنی یکی از شهروندان و اعلام اینکه فردی در حال سرقت از یک دستگاه خودروی سواری در خیابان اعظم است، بلافاصله نزدیک‌ترین تیم گشت انتظامی کلانتری که در همان حوالی در حال گشت زنی بودند به آدرس اعلامی اعزام و به بررسی موضوع پرداخت.

وی با بیان اینکه با مراجعه ماموران، متهم به محض مشاهده خودروی گشت انتظامی کلانتری، خودرو را رها و به داخل منزلی متواری شد، بیان کرد: ماموران کلانتری موفق شدند متهم را که توجهی به فرمان پلیس نمی‌کرد، قبل از ورود به ساختمان دستگیر و در بازرسی از خودروی وی، تعداد ۵ دستگاه باطری خودرو و تعدادی اموال دیگر که همگی مسروقه بودند، کشف کنند.

سرهنگ موسوی تصریح کرد: متهم به همراه اموال مسروقه به کلانتری منتقل و ماموران در همان تحقیقات اولیه طی استعلام صورت گرفته، به دست آوردند که خودروی متهم نیز مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت در کلانتری افسریه است.

رئیس کلانتری محله مشیریه گفت: ماموران کلانتری در ادامه تحقیقات پلیسی دریافتند که متهم از جمله سارقان با سابقه بوده و در خانه مجردی زندگی می‌کند و تعدادی افراد مشکوک نیز به این محل به طور مستمر تردد دارند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی انجام شده از مخفیگاه سارق، مقادیر دیگری اموال مسروقه نیز کشف شد و متهم که چاره‌ای دیگر جز به اعتراف نداشت، به ۳۰ فقره سرقت لوازم خودرو و موتورسیکلت در کلانتری اعتراف کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار