استعفا» راه قانونی پیگیری مطالبات مردم

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: مطالبه نمایندگان اصفهان، تأمین بودجه پروژه گلاب و رفع مشکلات آب شرب بیش از 5 میلیون نفر ساکنان استان اصفهان است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حمیدرضا فولادگر نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص دلایل استعفای نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: این استعفا به دو دلیل اتفاق افتاد و نمایندگان با این استعفا می‌خواهند از کلیه ظرفیت‌های قانونی موجود برای مطالبه حقوق مردم استان اصفهان استفاده کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: عدم توجه دولت به حقوق مردم اصفهان در استفاده از آب زاینده‌رود، به هم ریختن رژیم حقوقی این حوضه آب‌ریز، عدم تحقق وعده‌ها در جریان پیدا کردن زاینده‌رود و غفلت از تکمیل پروژه‌های تأمین آب این رودخانه اولین دلیل استعفای اعتراض‌آمیز نمایندگان استان اصفهان است.

وی تصریح کرد: عدم تخصیص بودجه و عدم درج ردیف بودجه برای پروژه آب شرب مردم 15 شهرستان استان اصفهان نیز دیگر دلیلی است که نمایندگان استان به خاطر آن استعفا کرده‌اند.

فولادگر یادآور شد: پروژه آب شرب استان اصفهان موسوم به پروژه گلاب در طی سال‌های اخیر از طریق بودجه‌های استانی تأمین مالی می‌شد اما در بودجه 98 هیچ ردیف بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته نشده و این کار دولت باعث می‌شود تا تأمین مالی و فاینانس این پروژه با مشکل مواجه شود و تکمیل پروژه متوقف شود.

رئیس کمیسیون ویژه تولید ملی اظهار داشت: مطالبه نمایندگان اصفهان، تأمین بودجه این پروژه و رفع مشکلات آب شرب بیش از 5 میلیون نفر ساکنان استان اصفهان است.

فولادگر تأکید کرد: سرمایه‌گذاران متعددی خواهان مشارکت در این پروژه هستند و اگر ردیف بودجه‌ای برای آن در نظر گرفته شود، می‌توان از مشارکت بخش خصوصی در تکمیل پروژه گلاب استفاده کرد و در زمانی کمتر از جدول زمان‌بندی سه ساله، آن را تکمیل کرد.

وی، تخصیص ردیف بودجه برای پروژه گلاب و تحقق وعده‌های احیای زاینده‌رود، دو مطالبه اصلی مردم و نمایندگان اصفهان است و تا زمانی‌ که این دو مطالبه با پاسخ دولت همراه نشود، استعفا پابرجا خواهد بود.

این نماینده مجلس متذکر شد: این حرکت نمایندگان مجلس تا کنون بازخورد و حمایت مناسبی از سوی مردم داشته و این مایه دلگرمی ما شده است.

 

انتهای پیام/م

 

صحبتهای فولادگر در خصوص استعفای دسته جمعی نمایندگان استان اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار