رزمی کار گیلانی قهرمان رقابت‌های موی تای کشور

متین پناهنده رزمی کار گیلانی عنوان قهرمانی و مدال طلای رقابت‌های موی تای کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مرتضی حسن زاده رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان گفت: در نخستین دوره برگزاری المپیاد استعداد‌های برتر موی تای پسران کشور، متین پناهنده رزمی کارگیلانی در وزن ۵۷- کیلوگرم با غلبه برابر تمامی رقبای خود عنوان قهرمانی و مدال طلای این دوره از رقابت‌ها را کسب کرد.

وی از درخشش رزمی کاران گیلانی در المپیاد استعداد‌های برتر موی تای پسران کشور خبر داد و افزود: همچنین ابوالفضل حیدرزاده دیگر رزمی کار گیلانی حاضر در این دوره از رقابت‌ها، در وزن ۴۸- کیلوگرم توانست عنوان نایب قهرمانی را تصاحب و مدال نقره را از آن خود کند.

رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان گیلان گفت: تیم موی تای پسران گیلان با کسب این دو مدال طلا و نقره، پس از تیم‌های آذربایجان غربی و البرز به همراه مازندران بر روی سکوی سوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

مرتضی حسن زاده افزود: در اولین دوره المپیاد استعداد‌های برتر موی تای پسران کشور، ۳۵۰ رزمی کار این رشته از سراسر کشور در زنجان با هم رقابت کردند.

وی تصریح کرد: رضا فایضی به عنوان سرپرست، محمد حقدوست به عنوان سرمربی و افشین بادوام به عنوان مربی، تیم موی تای پسران گیلان را در المپیاد استعداد‌های برتر کشور همراهی کردند و استاد محمود نیک سیمایی نیز داوری این رقابت‌ها را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/م.ع

درخشش رزمی کاران گیلان در رقابت‌های موی تای پسران کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.