داورزنی: وضعیت تاج پس از برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال مشخص می‌شود

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت درباره وضعیت رئیس فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه کرد.

داورزنی: کتیرایی یکی از نیروهای مخلص جبهه های جنگ بود

محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مراسم تشیع پیکر بهزاد کتیرایی رئیس پیشین فدراسیون کاراته گفت: اردیبهشت سال ۶۰ ما با یکدیگر هم رزم بودیم، او یکی از نیرو‌های بسیار مخلص جبهه‌های جنگ بود. بعد‌ها نیز در حراست سازمان تربیت بدنی و فدراسیون‌های مختلف حضور داشتند.

داورزنی ادمه داد: او یک انسان ارزشی، دوست داشتنی و خوب بود. فقدان این عزیز را به جامعه ورزش و خانواده محترمشان تسلیت عرض می‌کنم. امیدوارم که روح این عزیز با سالار شهیدان همجوار باشد و هر روز ارزش‌هایی که در او وجود داشت را در جامعه ببینیم. او در طول خدمت ۳۷-۳۸ ساله‌ای که به جامعه ورزش داشت در خدمت نظام بود. کتیرایی هرجا که حضور داشت سعی کرد بهزاد کتیرایی باشد و مکان و پست برایش اهمیتی نداشت. او یک رزمنده بود که همیشه روحیات خاص خودش را حفظ کرد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد فدراسیون فوتبال و حواشی این روزهایش و اینکه تاج ماندنی است یا خیر گفت: تمام تصمیمات مربوط به فدراسیون فوتبال توسط مجمع این فدراسیون گرفته می‌شود. بعد از تشکیل شدن مجمع همه چیز مشخص می‌شود.


بیشتر بخوانید:

سلطانی فر: مقام معظم رهبری بار‌ها ورزشکاران را مورد تفقد قرار دادند/ در سال ۹۷ افتخارآفرینی‌های بزرگی داشتیم

داورزنی: قانون منع استفاده از بازنشستگان دست ما را بسته است

سلطانی فر: مربیان آمریکایی دو و میدانی تا حل شدن مشکل روادید در کیش خواهند ماند


انتهای پیام/ 

صحبت های داورزنی در حاشیه تشیع پیکر کتیرایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار