چرا مریم کاویانی در بازیگری کم کار شد؟

مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون دلایل کم کاری در عرصه سینما و تلویزیون را توضیح داد.

چرا مریم کاویانی در بازیگری کم کار شد؟مریم کاویانی بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،در خصوص فعالیت اخیر خود گفت:مشغول بازی در سریال «عروس تاریکی» به کارگردانی محمود معظمی هستم و پنج خانواده در داستان سریال حضور دارند که من هم عضو یکی از این خانواده‌ها هستم.

بازیگر فاصله‌ها درباره کم کاری خود نسبت به گذشته گفت:پیشنهاد‌های مختلفی برای بازی دارم، اما خواستم کم کار کنم ومدتی فعالیت نداشته باشم.

کاویانی درباره حضور در صحنه تئاتر تصریح کرد:دراین سال‌ها برای حضور در تئاتر پیشنهاد‌هایی داشتم، اما هنوز انتخابی ندارم.

گفتنی است؛ رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، فریبا کوثری، لوون هفتوان، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، فلور نظری، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی، سعید رضایی و… در این سریال ایفای نقش می‌کنند.

در خلاصه داستان این مجموعه آمده است: داستان از جایی آغاز می‌شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال‌ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت‌های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا کنند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

فیلمنامه این سریال به قلم عباس نعمتی به نگارش درآمده است.

انتهای پیام/

تازه ترین اخبار از فعالیت مریم کاویانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
یعنی واقعاً دغدغه مردم اینه که چرا یه بازیگر چند وقت بیکار بوده ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
نمیدونم چی بگم
آخرین اخبار