تخصیص بودجه برای مهار آب‌های سطحی کوهدشت

شهردار کوهدشت به مشکل مهار آب‌های سطحی در کوهدشت اشاره کرد و گفت: انتظار داریم که از سوی مدیریت بحران لرستان بودجه‌ای برای مهار آب‌های سطحی و نقاط حادثه‌خیز به شهرداری کوهدشت اختصاص یابد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سجاد طرهانی شهردار کوهدشت با بیان اینکه موقعیت توپوگرافی و شیب این شهر سبب‌شده که برای مهار آب‌های سطحی با مشکل روبه‌رو شویم، اظهار داشت: در سال‌های گذشته تقسیم‌بندی آب‌های سطحی در کوهدشت به‌صورت غیراصولی انجام شده‌است.

وی با بیان اینکه در امسال و با توجه به فصل بارش مهار کامل آب‌های سطحی به‌علت فقدان زیرساخت‌های شهری میسر نیست و در حال حاضر به‌صورت اورژانسی نسبت به مهار روان‌آب‌ها اقدام می‌کنیم، افزود: پس از فصول بارش اقداماتی را برای مهار آبگرفتگی در مناطقی که با بیش‌ترین حجم انباشت آب روبه‌رو هستند، انجام خواهیم داد.

شهردار کوهدشت با تأکید بر اینکه مناطقی که دارای خطرات جانی هستند، اولویت نخست شهرداری برای مهار روان‌آب‌هاست، عنوان کرد: آب‌های سطحی‌ای که از منطقه تازه‌آباد وارد خیابان سپاه می‌شود را باید در چند مسیر تقسیم کرد تا انباشت آب این مناطق منحصر به خیابان‌های سپاه و هفت تیر نشود.

وی با بیان اینکه مدیریت عمران شهرداری رفع آبگرفتگی در مسیر پل هوایی را در دستور کار دارد، بیان کرد: بودجه عمرانی شهرداری کوهدشت ۴۲۳ میلیون تومان است، با این تخصیص اقداماتی که در سطح شهر انجام می‌دهیم از محل منابع داخلی و درآمد‌های شهرداری‌ست و در حد توان از ارائه خدمات به مردم کوتاهی نمی‌کنیم.

طرهانی با تأکید بر اینکه برای مهار اصولی آب‌های سطحی پیشنهاداتی را به مدیریت بحران لرستان ارائه داده‌ایم، گفت: باوجود پیشنهادات مکرر انتظار داریم که این ستاد بودجه‌ای برای مهار آب‌های سطحی و نقاط حادثه‌خیز به شهرداری کوهدشت اختصاص دهد.

انتهای پیام/م

بودجه مهار آب‌های سطحی به کوهدشت اختصاص یابد

 

برچسب ها: بارندگی ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار