سرپرست عمرانی استانداری خراسان رضوی:

اجرای طرح کاهش آلودگی هوا خارج از محدوده مشهد

سرپرست عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت:زمینه‌های اجرای طرح کاهش آلودگی هوا خارج از محدوده مشهد را مورد بحث قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ،وحید قربانی سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت:در جلسه شورای همتا با تاکید برمواردی از جمله استفاده حداکثری از ظرفیت دوربین‌های ثبت تخلف، هوشمندسازی، اطلاع رسانی محیطی و رسانه‌ای و... مقرر شد طرح با هماهنگی شهرداری مشهد، پلیس راهور و اداره کل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان اجرایی شود.

وی با اشاره خدمات رسانی شرکت واحد اتوبوسرانی به خارج از محدوده شهر مشهد، تصریح کرد:با توجه به اینکه تعدادی از روستا‌ها و مراکز جمعیتی خارج از محدوده مشهد توسط سازمان اتوبوسرانی خدمات رسانی می‌شوند، شورای همتا با استفاده از اختیارات قانونی خود مقرر کرد به صورت موقت، اتوبوس‌های درون شهری بدون ارائه صورت وضعیت در خارج از محدوده خدمات رسانی کنند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: سیاست اصولی شورای همتا، زمینه سازی برای به کارگیری و ساماندهی شرکت‌های خصوصی حمل و نقل برای خدمات رسانی به خارج از محدوده شهرمشهد است که در این زمینه لازم است پیگیری لازم معمول شود.

قربانی در رابطه با مدیریت پارک هسته حاشیه‌ای معابر افزود: با توجه به ماده ۱۵ قانون جرایم رانندگی در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد.

انتهای پیام//آ. ح
 

طرح کاهش آلودگی با هماهنگی شهرداری مشهد  اجرایی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.